@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Dashie97: Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Dashie97: Efter flera år av att folk inte lyssnat på mig eller tagit mig på allvar lyckades jag äntligen få en ny utredning och nu är jag officiellt inte autistisk Var för tog ingen dig på allvar? Folk brydde sig bara om det som stod i papprena och behandlade mig som om jag var autistisk. Alltså antog att jag inte klarade av vissa saker och behövde särskild hjälp och anpassning, trots att jag många gånger sagt att jag var feldiagnosticerad och inte hade såna svårigheter. Förra året började min mor äntligen lyssna på mig, och nu är jag fri För skälv har jag ADHD, autistisk och dyslexi. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 25 maj, 2018 07:35 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Dashie97: Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Dashie97: Efter flera år av att folk inte lyssnat på mig eller tagit mig på allvar lyckades jag äntligen få en ny utredning och nu är jag officiellt inte autistisk Var för tog ingen dig på allvar? Folk brydde sig bara om det som stod i papprena och behandlade mig som om jag var autistisk. Alltså antog att jag inte klarade av vissa saker och behövde särskild hjälp och anpassning, trots att jag många gånger sagt att jag var feldiagnosticerad och inte hade såna svårigheter. Förra året började min mor äntligen lyssna på mig, och nu är jag fri För skälv har jag ADHD, autistisk och dyslexi. Jag har autism och ADD. Folk missförstår mig oftast när det kommer till att inte hänga med, behöver tydlig information osv. Folk liksom återupprepar saker jag redan förstått men sen när det kommer till sånt jag inte riktigt förstått så säger dom bara "amen det är inte så svårt, det är bara att göra sådär sådär och sådär" ![]()
25 maj, 2018 09:21 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Dashie97: Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Dashie97: Efter flera år av att folk inte lyssnat på mig eller tagit mig på allvar lyckades jag äntligen få en ny utredning och nu är jag officiellt inte autistisk Var för tog ingen dig på allvar? Folk brydde sig bara om det som stod i papprena och behandlade mig som om jag var autistisk. Alltså antog att jag inte klarade av vissa saker och behövde särskild hjälp och anpassning, trots att jag många gånger sagt att jag var feldiagnosticerad och inte hade såna svårigheter. Förra året började min mor äntligen lyssna på mig, och nu är jag fri För skälv har jag ADHD, autistisk och dyslexi. Jag har autism och ADD. Folk missförstår mig oftast när det kommer till att inte hänga med, behöver tydlig information osv. Folk liksom återupprepar saker jag redan förstått men sen när det kommer till sånt jag inte riktigt förstått så säger dom bara "amen det är inte så svårt, det är bara att göra sådär sådär och sådär" Jag tror jag förstod dig. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 25 maj, 2018 09:28 |
|
S.S.
Elev |
Skrivet av S.S.: I princip alla i min klass har fått betyg på sina gymnasiearbeten förutom jag, borde jag bli orolig? Update: jag blev godkänd!!! Remember, whoever is reading this, you're amazing! 25 maj, 2018 09:41 |
|
Scorperion
Elev |
Måste trimma mitt hår igen... Frågan är om jag ska göra det så fort jag får tillfälle eller vänta tills närcon närmar sig
25 maj, 2018 11:38 |
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Dashie97: Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Dashie97: Efter flera år av att folk inte lyssnat på mig eller tagit mig på allvar lyckades jag äntligen få en ny utredning och nu är jag officiellt inte autistisk Var för tog ingen dig på allvar? Folk brydde sig bara om det som stod i papprena och behandlade mig som om jag var autistisk. Alltså antog att jag inte klarade av vissa saker och behövde särskild hjälp och anpassning, trots att jag många gånger sagt att jag var feldiagnosticerad och inte hade såna svårigheter. Förra året började min mor äntligen lyssna på mig, och nu är jag fri För skälv har jag ADHD, autistisk och dyslexi. Jag har autism och ADD. Folk missförstår mig oftast när det kommer till att inte hänga med, behöver tydlig information osv. Folk liksom återupprepar saker jag redan förstått men sen när det kommer till sånt jag inte riktigt förstått så säger dom bara "amen det är inte så svårt, det är bara att göra sådär sådär och sådär" Jag tror jag förstod dig. Ja det låter ju irriterande... Själv hade jag en hemsk lärare som basically tyckte hon kunde bestämma hur jag kände och fungerade. Hon var ju inte den enda, men definitivt den värsta. Det var hon som såg till att jag fick diagnosen, och jag blev bara diagnosticerad för att jag hade aggressionsproblem då. I efterhand har jag fått reda på att själva testerna aldrig visade tecken på autism... Försöker att inte berätta hela min livshistoria, men jag är fortfarande så bitter över det här xD Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 25 maj, 2018 11:39 |
|
Frivolt
Elev |
har lixom 1 tumme från att ha 1200 tummar
mjao 25 maj, 2018 11:50 |
|
rönnbär
Elev |
25 maj, 2018 11:56 |
|
Frivolt
Elev |
TACK 25 maj, 2018 11:57 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Vapor: Skrivet av Scorperion: Har ni tänkt på hur skumt det känns att lyssna på en viss låt och inse att sångaren inte lever? Jag har sååå svårt att faktiskt inse att man hör rösten av någon som inte lever längre... jag tycker det är så svårt då döden är något som fortfarande är ett mysterium för mänskligheten... Men eller hur! Det känns typ... jag vet inte... som att personens själ lever vidare bara för att musiken fortfarande finns. Likadant med skådisar som inte lever, men när man väl ser dom på TV så känns dom så levande! Förstår hur du menar, känslan är såå svår att beskriva!
25 maj, 2018 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen