Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25450 25451 25452 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av MerlinsBeard:
Vad röstade ni i pollen?

Jag röstade på tortillas, för det är liksom inte tacos utan tortillas för mig. Det är som att glömma köpa spaghetti till spaghetti o köttfärssås x)

Jag valde ost. Ingen tacos utan ost om du frågar mig x)
Ingen tacos utan majs för mig.....

24 maj, 2018 23:58

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av MerlinsBeard:
Vad röstade ni i pollen?

Jag röstade på tortillas, för det är liksom inte tacos utan tortillas för mig. Det är som att glömma köpa spaghetti till spaghetti o köttfärssås x)

Jag valde ost. Ingen tacos utan ost om du frågar mig x)
Ingen tacos utan majs för mig.....

Majs smakar bajs och det är inte najs

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

24 maj, 2018 23:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av MerlinsBeard:
Vad röstade ni i pollen?

Jag röstade på tortillas, för det är liksom inte tacos utan tortillas för mig. Det är som att glömma köpa spaghetti till spaghetti o köttfärssås x)

Jag valde ost. Ingen tacos utan ost om du frågar mig x)
Ingen tacos utan majs för mig.....

Majs smakar bajs och det är inte najs
*Nice!! Fast coolt rim, men majs är gott!!

25 maj, 2018 00:01

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av MerlinsBeard:
Vad röstade ni i pollen?

Jag röstade på tortillas, för det är liksom inte tacos utan tortillas för mig. Det är som att glömma köpa spaghetti till spaghetti o köttfärssås x)

Jag valde ost. Ingen tacos utan ost om du frågar mig x)
Ingen tacos utan majs för mig.....

Majs smakar bajs och det är inte najs
*Nice!! Fast coolt rim, men majs är gott!!

Det var rimmet som var poängen annars skriver jag alltid nice xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

25 maj, 2018 00:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av MerlinsBeard:
Vad röstade ni i pollen?

Jag röstade på tortillas, för det är liksom inte tacos utan tortillas för mig. Det är som att glömma köpa spaghetti till spaghetti o köttfärssås x)

Jag valde ost. Ingen tacos utan ost om du frågar mig x)
Ingen tacos utan majs för mig.....

Majs smakar bajs och det är inte najs
*Nice!! Fast coolt rim, men majs är gott!!

Det var rimmet som var poängen annars skriver jag alltid nice xD
Bra, nu är du på min bra sida

25 maj, 2018 00:04

Solkatten
Elev

Avatar


Jag är på riktigt den enda personen som inte gillar Tacos hahaha. Jag är så exkremt kräsen när det gäller mat. Det enda jag tycker om att ha på Tacos är bara kött & gurka liksom. Tycker inte ens om Tacos chips. Därför valde jag Tortillas som svarsalternativ och dessutom är det lite svårt att få till Tacos utan Tortillabröd haha. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 maj, 2018 00:16

MerlinsBeard
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Solkatten:
Jag är på riktigt den enda personen som inte gillar Tacos hahaha. Jag är så exkremt kräsen när det gäller mat. Det enda jag tycker om att ha på Tacos är bara kött & gurka liksom. Tycker inte ens om Tacos chips. Därför valde jag Tortillas som svarsalternativ och dessutom är det lite svårt att få till Tacos utan Tortillabröd haha. xD

Exactly my thought

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2Fb9%2Fb6%2F09b9b604d791cd749ac1098d404167fc.gif

25 maj, 2018 00:21

Dashie97
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Ginerva2003:
Skrivet av Dashie97:
Efter flera år av att folk inte lyssnat på mig eller tagit mig på allvar lyckades jag äntligen få en ny utredning och nu är jag officiellt inte autistisk

Var för tog ingen dig på allvar?

Folk brydde sig bara om det som stod i papprena och behandlade mig som om jag var autistisk. Alltså antog att jag inte klarade av vissa saker och behövde särskild hjälp och anpassning, trots att jag många gånger sagt att jag var feldiagnosticerad och inte hade såna svårigheter. Förra året började min mor äntligen lyssna på mig, och nu är jag fri

Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte

25 maj, 2018 01:54

Frivolt
Elev

Avatar


Har börjat kolla på 13 reasons why och är helt fast xD älskar den serien hittills

25 maj, 2018 02:02

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag är på riktigt den enda personen som inte gillar Tacos hahaha. Jag är så exkremt kräsen när det gäller mat. Det enda jag tycker om att ha på Tacos är bara kött & gurka liksom. Tycker inte ens om Tacos chips. Därför valde jag Tortillas som svarsalternativ och dessutom är det lite svårt att få till Tacos utan Tortillabröd haha. xD


Jag gillar inte heller Tacos och det var jag som skrev pollen xD ska det vara så ska det vara med kyckling, och sen har jag massa vitlökssås haha.


=) - just like themarauder

25 maj, 2018 04:35

1 2 3 ... 25450 25451 25452 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.