@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Ingen tacos utan majs för mig.....Skrivet av MerlinsBeard: Vad röstade ni i pollen? Jag röstade på tortillas, för det är liksom inte tacos utan tortillas för mig. Det är som att glömma köpa spaghetti till spaghetti o köttfärssås x) Jag valde ost. Ingen tacos utan ost om du frågar mig x) 24 maj, 2018 23:58 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Ingen tacos utan majs för mig..... Skrivet av MerlinsBeard: Vad röstade ni i pollen? Jag röstade på tortillas, för det är liksom inte tacos utan tortillas för mig. Det är som att glömma köpa spaghetti till spaghetti o köttfärssås x) Jag valde ost. Ingen tacos utan ost om du frågar mig x) Majs smakar bajs och det är inte najs
24 maj, 2018 23:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: *Nice!! Fast coolt rim, men majs är gott!!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Ingen tacos utan majs för mig..... Skrivet av MerlinsBeard: Vad röstade ni i pollen? Jag röstade på tortillas, för det är liksom inte tacos utan tortillas för mig. Det är som att glömma köpa spaghetti till spaghetti o köttfärssås x) Jag valde ost. Ingen tacos utan ost om du frågar mig x) Majs smakar bajs och det är inte najs 25 maj, 2018 00:01 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: *Nice!! Fast coolt rim, men majs är gott!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Ingen tacos utan majs för mig..... Skrivet av MerlinsBeard: Vad röstade ni i pollen? Jag röstade på tortillas, för det är liksom inte tacos utan tortillas för mig. Det är som att glömma köpa spaghetti till spaghetti o köttfärssås x) Jag valde ost. Ingen tacos utan ost om du frågar mig x) Majs smakar bajs och det är inte najs Det var rimmet som var poängen annars skriver jag alltid nice xD
25 maj, 2018 00:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Bra, nu är du på min bra sidaSkrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: *Nice!! Fast coolt rim, men majs är gott!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Ingen tacos utan majs för mig..... Skrivet av MerlinsBeard: Vad röstade ni i pollen? Jag röstade på tortillas, för det är liksom inte tacos utan tortillas för mig. Det är som att glömma köpa spaghetti till spaghetti o köttfärssås x) Jag valde ost. Ingen tacos utan ost om du frågar mig x) Majs smakar bajs och det är inte najs Det var rimmet som var poängen annars skriver jag alltid nice xD 25 maj, 2018 00:04 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är på riktigt den enda personen som inte gillar Tacos hahaha. Jag är så exkremt kräsen när det gäller mat. Det enda jag tycker om att ha på Tacos är bara kött & gurka liksom. Tycker inte ens om Tacos chips. Därför valde jag Tortillas som svarsalternativ och dessutom är det lite svårt att få till Tacos utan Tortillabröd haha. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2018 00:16 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag är på riktigt den enda personen som inte gillar Tacos hahaha. Jag är så exkremt kräsen när det gäller mat. Det enda jag tycker om att ha på Tacos är bara kött & gurka liksom. Tycker inte ens om Tacos chips. Därför valde jag Tortillas som svarsalternativ och dessutom är det lite svårt att få till Tacos utan Tortillabröd haha. xD Exactly my thought
25 maj, 2018 00:21 |
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Dashie97: Efter flera år av att folk inte lyssnat på mig eller tagit mig på allvar lyckades jag äntligen få en ny utredning och nu är jag officiellt inte autistisk Var för tog ingen dig på allvar? Folk brydde sig bara om det som stod i papprena och behandlade mig som om jag var autistisk. Alltså antog att jag inte klarade av vissa saker och behövde särskild hjälp och anpassning, trots att jag många gånger sagt att jag var feldiagnosticerad och inte hade såna svårigheter. Förra året började min mor äntligen lyssna på mig, och nu är jag fri Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 25 maj, 2018 01:54 |
|
Frivolt
Elev |
Har börjat kolla på 13 reasons why och är helt fast xD älskar den serien hittills
25 maj, 2018 02:02 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Jag är på riktigt den enda personen som inte gillar Tacos hahaha. Jag är så exkremt kräsen när det gäller mat. Det enda jag tycker om att ha på Tacos är bara kött & gurka liksom. Tycker inte ens om Tacos chips. Därför valde jag Tortillas som svarsalternativ och dessutom är det lite svårt att få till Tacos utan Tortillabröd haha. xD Jag gillar inte heller Tacos och det var jag som skrev pollen xD ska det vara så ska det vara med kyckling, och sen har jag massa vitlökssås haha. =) - just like themarauder 25 maj, 2018 04:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen