@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: hahha som praktikant men jag ska vara lärare i Sverige Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: SOM ELEV Skrivet av Emmi: Får ni skolavslutning tidigare? Men vad synd... fast jag tror inte att det är din sista gång, du kommer nog kanske besöka din skola någon gång i framtiden OM en vecka kommer jag för sista gången satt min fot i skolan som elev där. Nej nu börjar jag nästan gråta, det e ju sorligt. Och BTW så försov jag mig i morse men när jag kom in i klassen en halvtimma sent så skrattade min klassföreståndare bara och gav mig en massa papper. Stolt över att det var min första försening på 9 år och jag fick inte ens skit för den hahah Vi får sommarlov den 2a, men 1a så är vi ute och äter med 9an och 2a är vi i en idrottshall med hela skolan + föräldrar och så, inte en chans vi skulle rymmas någon annan stans pga vi är ju över 2000 då hahha Aha... jag missar alltid detaljer...men kanske som lärare Wow, när vi har avslutning så går vi till ett slott som brann på 1500-talet. Vi går till en hall var taket rasade in för ett X-antal år sedan Historia? Vår idrottshall ligger i en annan byggnad som ligger bredvid vår skola och den tillhör inte ens oss xD 24 maj, 2018 15:48 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Salem: *Mugglis är nere* Jag: OMG UPDATES WOOO Jag 1h senare: *accepterar GDPR-lag* Wääää Same -.- fatta besvikelsen! Hahah tragiskt..
24 maj, 2018 15:50 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Salem: *Mugglis är nere* Jag: OMG UPDATES WOOO Jag 1h senare: *accepterar GDPR-lag* Wääää Kan inte gilla men hade samma reaktion xD
24 maj, 2018 15:52 |
|
Lazarus
Prefekt |
Måste skryta lite för att den lilla melankoliska personen inom mig som ofta känner sig missförstådd dansar av glädje. Lyckades få biljetter för att se Morrissey i sommar så jag & Syrup ska på sommaräventyr!
Såg också att han kört How Soon is Now? på typ varje konsert. Jag var övertygad om att jag aldrig skulle få höra/se honom live, but life had other plans ♥
24 maj, 2018 15:53 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Salem: *Mugglis är nere* Jag: OMG UPDATES WOOO Jag 1h senare: *accepterar GDPR-lag* Wääää Same -.- fatta besvikelsen! Hahah tragiskt..
24 maj, 2018 15:55 |
|
themarauder
Lärare |
110 dagar kvar.... måste klara det...... men aah, det är så svårt. Längtar till min familj och svensk mat!!
=) - just like themarauder 24 maj, 2018 18:01 |
|
Borttagen
|
Jag var den första som valde majs
24 maj, 2018 18:35 |
|
Emmi
Prefekt |
24 maj, 2018 19:07 |
|
Viloss
Elev |
Skrivet av Emmi: VAR E TACOSHIPSEN PÅ OMRÖSTNINGEN?!!! JA! Taco chipsen är ju typ de viktigaste!! 24 maj, 2018 19:08 |
|
Emmi
Prefekt |
24 maj, 2018 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen