@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Velleity
Elev |
Asså uhhh mitt plan till Frankrike skulle gått 12.15 men det fixk tekniska problem o blev inställt... Orkar inte cx
![]()
24 maj, 2018 13:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Velleity: Saaaaaaad! : (Asså uhhh mitt plan till Frankrike skulle gått 12.15 men det fixk tekniska problem o blev inställt... Orkar inte cx 24 maj, 2018 13:34 |
|
Emmi
Prefekt |
OM en vecka kommer jag för sista gången satt min fot i skolan som elev där. Nej nu börjar jag nästan gråta, det e ju sorligt.
Och BTW så försov jag mig i morse men när jag kom in i klassen en halvtimma sent så skrattade min klassföreståndare bara och gav mig en massa papper. Stolt över att det var min första försening på 9 år och jag fick inte ens skit för den hahah
24 maj, 2018 15:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Får ni skolavslutning tidigare? Men vad synd... fast jag tror inte att det är din sista gång, du kommer nog kanske besöka din skola någon gång i framtiden OM en vecka kommer jag för sista gången satt min fot i skolan som elev där. Nej nu börjar jag nästan gråta, det e ju sorligt. Och BTW så försov jag mig i morse men när jag kom in i klassen en halvtimma sent så skrattade min klassföreståndare bara och gav mig en massa papper. Stolt över att det var min första försening på 9 år och jag fick inte ens skit för den hahah 24 maj, 2018 15:30 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: SOM ELEV Skrivet av Emmi: Får ni skolavslutning tidigare? Men vad synd... fast jag tror inte att det är din sista gång, du kommer nog kanske besöka din skola någon gång i framtiden OM en vecka kommer jag för sista gången satt min fot i skolan som elev där. Nej nu börjar jag nästan gråta, det e ju sorligt. Och BTW så försov jag mig i morse men när jag kom in i klassen en halvtimma sent så skrattade min klassföreståndare bara och gav mig en massa papper. Stolt över att det var min första försening på 9 år och jag fick inte ens skit för den hahah Vi får sommarlov den 2a, men 1a så är vi ute och äter med 9an och 2a är vi i en idrottshall med hela skolan + föräldrar och så, inte en chans vi skulle rymmas någon annan stans pga vi är ju över 2000 då hahha
24 maj, 2018 15:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: SOM ELEV Skrivet av Emmi: Får ni skolavslutning tidigare? Men vad synd... fast jag tror inte att det är din sista gång, du kommer nog kanske besöka din skola någon gång i framtiden OM en vecka kommer jag för sista gången satt min fot i skolan som elev där. Nej nu börjar jag nästan gråta, det e ju sorligt. Och BTW så försov jag mig i morse men när jag kom in i klassen en halvtimma sent så skrattade min klassföreståndare bara och gav mig en massa papper. Stolt över att det var min första försening på 9 år och jag fick inte ens skit för den hahah Vi får sommarlov den 2a, men 1a så är vi ute och äter med 9an och 2a är vi i en idrottshall med hela skolan + föräldrar och så, inte en chans vi skulle rymmas någon annan stans pga vi är ju över 2000 då hahha Aha... jag missar alltid detaljer...men kanske som lärare Wow, när vi har avslutning så går vi till ett slott som brann på 1500-talet. 24 maj, 2018 15:41 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velleity: Saaaaaaad! : ( Asså uhhh mitt plan till Frankrike skulle gått 12.15 men det fixk tekniska problem o blev inställt... Orkar inte cx Aaaaaa ![]()
24 maj, 2018 15:41 |
|
Salem
Lärare |
24 maj, 2018 15:44 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: hahha som praktikant men jag ska vara lärare i Sverige Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: SOM ELEV Skrivet av Emmi: Får ni skolavslutning tidigare? Men vad synd... fast jag tror inte att det är din sista gång, du kommer nog kanske besöka din skola någon gång i framtiden OM en vecka kommer jag för sista gången satt min fot i skolan som elev där. Nej nu börjar jag nästan gråta, det e ju sorligt. Och BTW så försov jag mig i morse men när jag kom in i klassen en halvtimma sent så skrattade min klassföreståndare bara och gav mig en massa papper. Stolt över att det var min första försening på 9 år och jag fick inte ens skit för den hahah Vi får sommarlov den 2a, men 1a så är vi ute och äter med 9an och 2a är vi i en idrottshall med hela skolan + föräldrar och så, inte en chans vi skulle rymmas någon annan stans pga vi är ju över 2000 då hahha Aha... jag missar alltid detaljer...men kanske som lärare Wow, när vi har avslutning så går vi till ett slott som brann på 1500-talet. Vi går till en hall var taket rasade in för ett X-antal år sedan
24 maj, 2018 15:45 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Salem: *Mugglis är nere* Jag: OMG UPDATES WOOO Jag 1h senare: *accepterar GDPR-lag* Wääää Same -.- fatta besvikelsen! 24 maj, 2018 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen