@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Linos
Elev |
Skrivet av Viloss: Skrivet av Linos: Skrivet av Borttagen: Jepp, synd att de är onyttiga Gällande glass så har jag ätit några skålar nu cx Vet inte varför, men har fastnas för aprikos glass, är godare än vad det låter... Aprikos glass? Är det nåt nytt jag har inte hört om det tidigare Hade inte heller hört talas om det förrens i söndags när jag och mamma gick till Willys cx
23 maj, 2018 21:48 |
|
Borttagen
|
Jag har börjat titta på Stranger Things
23 maj, 2018 22:06 |
|
Borttagen
|
23 maj, 2018 22:10 |
|
Lazarus
Prefekt |
Det känns som att jag sakta 'köper in mig' hos mina grannar.
Ett tag hade jag problem med att de hällde ut och hade sönder fimpburken som L ställde ut. Nu är det alltid någon som tömmer den? Utan att ha sönder, och utan att tömma den på gräsmattan utanför mitt fönster. Jag har i alla fall erbjudit min granne lite hjälp när han tappade nycklarna och blev utelåst. Och så fick en grupp 'tanter' i andra trappuppgången en liten blomkruka som min mamma gjorde, då de har blommor & jag är ingen växtmänniska. De blev väldigt glada, och igår visade upp vilken blomma de köpte till den. Dessutom kan jag nu tydligen lugnt sitta med dem om jag vill, haha. Sakta men säkert. Snart tar jag över hela kvarteret... ![]()
23 maj, 2018 22:44 |
|
Fellrendión
Elev |
*hjärnskakning*
Ena stunden livräsd att jag kommer dö aaah hjärnblödning etc etc Andra: WOW OMG JAG HAR ALDRIG HADT EN HJÄRNSKAKNING INNAN DETTA ÄR SPÄNNANDE....
24 maj, 2018 02:17 |
|
Dashie97
Elev |
Efter flera år av att folk inte lyssnat på mig eller tagit mig på allvar lyckades jag äntligen få en ny utredning och nu är jag officiellt inte autistisk
Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 24 maj, 2018 02:32 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Dashie97: Efter flera år av att folk inte lyssnat på mig eller tagit mig på allvar lyckades jag äntligen få en ny utredning och nu är jag officiellt inte autistisk Var för tog ingen dig på allvar? Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 24 maj, 2018 06:19 |
|
Alva Weasley
Elev |
24 maj, 2018 09:31 |
|
S.S.
Elev |
I princip alla i min klass har fått betyg på sina gymnasiearbeten förutom jag, borde jag bli orolig?
Remember, whoever is reading this, you're amazing! 24 maj, 2018 10:10 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: *hjärnskakning* Ena stunden livräsd att jag kommer dö aaah hjärnblödning etc etc Andra: WOW OMG JAG HAR ALDRIG HADT EN HJÄRNSKAKNING INNAN DETTA ÄR SPÄNNANDE.... Varför var det första jag tänkte på när jag läste hjärnskakning madicken? xD När hon ska flyga med paraplyet och får hjärnskakning och inte kan följa med på skolutflykten! Men hoppas du mår bättre snart ♥ ♥ 24 maj, 2018 11:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen