@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Ibland är jag osäker på vilka jag faktiskt har snackat med på Mugglis och de jag bara följt i forumen under alla år jag varit här. xD Är inte lika aktiv här längre men Mugglis kommer alltid ha ett speciellt ställe i mitt hjärta.♥ Vore det inte för the butterfly effect av att träffat folk på den här sidan skulle jag nog inte ha den irl vänskapskrets jag har nu. Ni är min lilla familj.
22 maj, 2018 13:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Vill också ha en sån praktikplats! Hade varit coolt!Jag har fått en praktik plats på biblioteket där jag bor. Så det ska bli intressant. Tydligen ska jag få ställa in böcker i hyllorna osv. 22 maj, 2018 14:53 |
|
Viloss
Elev |
Idag hade skolan strömavbrott, alla fick äta yoghurt och mackor det var bra för vi skulle ätit fisk med champinjoner. Men det var ändå ganska jobbigt
22 maj, 2018 15:38 |
|
Frivolt
Elev |
Sista gympaträningen ikväll för denna termin D: Känns triist
Är egentligen sjukt trött men kommer gå ändå, sista träningen lixom! !!! 22 maj, 2018 17:04 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Jag har fått en praktik plats på biblioteket där jag bor. Så det ska bli intressant. Tydligen ska jag få ställa in böcker i hyllorna osv. Ooh, det låter kul! Har själv velat arbeta på ett bibliotek men har inte fått chansen (frågade till någon sommar och de sa att man skulle söka genom kommunen och blah blah blah). Hoppas att du får en trevlig upplevelse i alla fall! ^^
22 maj, 2018 17:12 |
|
Fiskboll
Elev |
BLACK VEIL BRIDES
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 22 maj, 2018 19:40 |
|
Borttagen
|
Misstänkte nästan att jag höll på att bli värvad till en sekt idag
22 maj, 2018 20:20 |
|
Emmi
Prefekt |
Bara jag som tänker "Nu ska jag gå och sova i tid så jag flyger upp imorgon, utvilad och glad klockan 7" men sedan slutar det med att du fortfarande klockan 8 ligger i sängen och snusar? Varje gång. Utom när jag får sova
22 maj, 2018 21:44 |
|
Scorperion
Elev |
22 maj, 2018 21:54 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Emmi: Bara jag som tänker "Nu ska jag gå och sova i tid så jag flyger upp imorgon, utvilad och glad klockan 7" men sedan slutar det med att du fortfarande klockan 8 ligger i sängen och snusar? Varje gång. Utom när jag får sova Haha, men det är ju bra ändå? Jag failar redan med att lägga mig i tid när jag tänker jag ska lägga mig i tid
22 maj, 2018 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen