@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kattbjörn
Prefekt |
Jaaa!!! VM-guld!!
20 maj, 2018 23:20 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: neeejdå! Tungor i öronen och näsan...det låter obehagligt för mig...men vad vet jag... ![]() hellre en gullig liten tunga i örat än en näbb-som-kan-knäcka-öppen-en-valnöt-eller-mandel-på-tre-sekunder runt fingret.. ![]() ![]()
20 maj, 2018 23:33 |
|
Frivolt
Elev |
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
VM GUULD VM GUULD VM GUUUUUUUUULD!!!!!!!!!!!! 20 maj, 2018 23:37 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Helt underbart♥ Inte sett nånting av turneringen dock, förutom 2:a och 3:e period i finalen, övertiden och straffarna xD Men JAAAAAAAAAAA
20 maj, 2018 23:49 |
|
Solkatten
Elev |
En timme kvar till Billboard... Gotta love time zones. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2018 01:13 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Förlåt mig, men nu är jag arg på skolan!
Vi ska ha elevens val imorgon och vår klass har blivit uppdelade i två grupper. En grupp som ska ha sport och en grupp som ska ha lite mer estetiska ämnen. Gissa hur de ansvariga delat upp oss? Jo! Att ALLA killar ska ha sport och ALLA tjejer ska ha estetiska ämnen. HUR JÄVLA DUMT ÄR INTE DET??? Alla i klassen klagade! Vi har en del tjejer i klassen som älskar sport och en del killar som älskar estetiska ämnen. Till och med min mentor reagerade på att det var uppdelat så. Jag trodde skolan kommit längre i sina värderingar! För vi lever ju inte på 1800-talet! 21 maj, 2018 09:18 |
|
Scorperion
Elev |
21 maj, 2018 11:44 |
|
Solkatten
Elev |
Stannade uppe till kl 5 på morgonen för att se Billboard där BTS skulle uppträda men precis när de skulle uppträda vilket var framåt slutet av programmet så laggade hemsidan och jag missade nästan hela framträdandet. Ni anar inte hur arg och besviken jag blev omfg. Fast alla livestreams oavsett vilken hemsida det var typ laggade under hela natten, det var jäkligt störande.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2018 13:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Jag trodde det stod "Idag är det ett år sen som Anthony Boyle dog" hahaha, blev chockad och trodde jag missat något xDIdag är det ett år sen som Anthony Boyle nästan tog död på mig via twitter 21 maj, 2018 14:59 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag trodde det stod "Idag är det ett år sen som Anthony Boyle dog" hahaha, blev chockad och trodde jag missat något xD Idag är det ett år sen som Anthony Boyle nästan tog död på mig via twitter Haha det hade inte varit så möjligt xD
21 maj, 2018 15:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen