@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av MerlinsBeard: troligen hahahSkrivet av Emmi: Skrivet av MerlinsBeard: alltså ibland går det eftre 00 för mig men för det mesta måste jag vänta till följande morgon (suupersent svar nu men tihih)När på dygnet börjar antalet tummar man gett om på 0? Alltsåå vad händer med mitt liv? Jag skriver mitt sista prov imorgon och eftersom jag sett 6 ½ säsong med 40 minuter långa avsnitt MED prov så är jag lite orolig för hur många avsnitt jag kommer kunna se på en månad efter det.. Jag kollade o tror det är 02:00. Kan Erfa ha grundat mugglis på Island kanske? Eller i Burkina Faso? xD Hur lång tid tog det att se dem där 6½ säsongerna då? Uhm 1 månad. Nu börjar jag på avsn. 20 hahah och det är Grey's Anathomy (jag vet inte om jag stavat det rätt heller så xDD) ) Jag hatar att springa. Det gör jag. Men nu har jag på 1 vecka sprungit en skogsled 3 gånger, den e ca 7 km och mitt ute i ingenstans så jag menar du kan som inte bara ge upp och gå iväg när du inte pallar mera och speciellt inte när du är flera för då vågar man inte hahha så vill verkligen rekomendera det som ett träningstips. var Minst 4-5 och inte llt för nära för man vågar inte sluta förens man är heelt död :p
20 maj, 2018 21:50 |
|
Syrup
Elev |
Mamma försöker få mig att kolla på hockeyfinalen men jag måste kolla på den här lektionen så att jag inte får F på slutprovet imorgon ><
20 maj, 2018 21:57 |
|
mitchan
Lärare |
20 maj, 2018 22:48 |
|
Borttagen
|
Haha, trodde det var en tunga xD
20 maj, 2018 22:52 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: det... är en tunga.. Haha, trodde det var en tunga xD ![]()
20 maj, 2018 22:58 |
|
Fellrendión
Elev |
SNÄLLA KAN NÅGON PUFFA cosplay-tråden? :< vill inte behöva radera mitt inlägg för att kunna posta mer... .___.
20 maj, 2018 23:03 |
|
Solkatten
Elev |
Röda mattan börjar om en timme!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 maj, 2018 23:05
Detta inlägg ändrades senast 2018-05-20 kl. 23:06
|
|
Borttagen
|
20 maj, 2018 23:05 |
|
mitchan
Lärare |
hon brukar försöka trycka in sin näbb i mina öron (och min näsa..) regelbundet, det enda obehagliga var att efter hon lade fröet i mitt öra så försökte hon trycka in det ännu längre, så behövde ta bort henne och fiska ut det hahaha....
![]()
20 maj, 2018 23:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Tungor i öronen och näsan...det låter obehagligt för mig...men vad vet jag...hon brukar försöka trycka in sin näbb i mina öron (och min näsa..) regelbundet, det enda obehagliga var att efter hon lade fröet i mitt öra så försökte hon trycka in det ännu längre, så behövde ta bort henne och fiska ut det hahaha.... 20 maj, 2018 23:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen