@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av MerlinsBeard: alltså ibland går det eftre 00 för mig men för det mesta måste jag vänta till följande morgon (suupersent svar nu men tihih)När på dygnet börjar antalet tummar man gett om på 0? Alltsåå vad händer med mitt liv? Jag skriver mitt sista prov imorgon och eftersom jag sett 6 ½ säsong med 40 minuter långa avsnitt MED prov så är jag lite orolig för hur många avsnitt jag kommer kunna se på en månad efter det.. Jag kollade o tror det är 02:00. Kan Erfa ha grundat mugglis på Island kanske? Eller i Burkina Faso? xD Hur lång tid tog det att se dem där 6½ säsongerna då?
20 maj, 2018 14:50 |
|
Frivolt
Elev |
USA - Canada nu!
Sverige - Schweitz senare ikväll!!! GAAH 20 maj, 2018 15:16 |
|
Arivle
Elev |
Ishockey VM? Final?? Googlade när jag såg ditt inlägg och bara "HUR kan jag ha missat det här?" xD Vilken kanal och tid?
20 maj, 2018 15:24 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Arivle: Ishockey VM? Final?? Googlade när jag såg ditt inlägg och bara "HUR kan jag ha missat det här?" xD Vilken kanal och tid? Hockey-vm, final - YES!!!! 20.15 på tv3! 20 maj, 2018 15:29 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Arivle: Ishockey VM? Final?? Googlade när jag såg ditt inlägg och bara "HUR kan jag ha missat det här?" xD Vilken kanal och tid? Hockey-vm, final - YES!!!! 20.15 på tv3! Okej, tack!
20 maj, 2018 15:31 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kommer på riktigt inte sova på hela natten inatt hahah. Billboard red carpet börjar kl 00:00, självaste Billboard börjar kl 2 och slutar typ runt kl 5. x'D Men jag ser så framemot det! Har aldrig kollat på det förut och dessutom så kommer BTS att uppträda Fake Love för första gången vilket kommer bli såå häftigt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 maj, 2018 18:00 |
|
Croyez
Elev |
20 maj, 2018 18:58 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Håller på gå igenom lådor i mitt skrivbord när jag städar som jag aldrig gått igenom på riktigt typ. Hitta en bok med bästislistor från 3:an och där jag skrivit upp massa fotbollslag med siffror och bokstäver bredvid, fattar ingenting.. Och som jag stavade också.. Liverpol, Barsilåna, Rialmadrid... Vad är det för fel på mig? Har även skrivit en 2 sidor sång typ elr nåt om Messi... Sedan har jag skrivit massa massa ord där jag gjort så det ser ut som en smiley i orden.. ska inte säga alla ord xD Nåt fel måste de va..
20 maj, 2018 20:43 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Scorperion: Stunden när man ska sätta sig i soffan och ta det lugnt så lyckas man spilla ut sin dricka *stödtumme* ♥
20 maj, 2018 20:49 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
TACK för alla gratulationer
Kul att mitt inlägg gav Gryffindor fem poäng "If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 20 maj, 2018 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen