@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MerlinsBeard
Elev |
Varför ska de va sååå svårt att sova.. Får ju skjuta upp alarmet flera gånger för jag ska få åtminstone runt 7h sömn...
19 maj, 2018 04:17 |
|
Lazarus
Prefekt |
Igår skrev jag sista provet (förutom nationella som jag skriver nästa vecka då), fick ny medicin som förhoppningsvis kommer hjälpa mot mina äckliga humörsvängningar, och så såg jag Deadpool också
19 maj, 2018 08:57 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Eskilstuna springpride är... Gay.
Såg nyss en läskig fd klasskompis, så jag gömmer mig hoss kommunens tält! Varför stava rätt när man kan stava fel? 19 maj, 2018 12:48 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som kollar på det kungliga bröllopet i Storbritannien?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2018 13:28 |
|
Emmi
Prefekt |
Hedwig96, only Finland var vi vinner mot de "bättre" och sedan så går vi ju inte in med rätt inställning så vi förlorar mot Danmark. Jag menar DANMARK.. Pinsamt
Fast vad som hände i Schweiz matchen är en helt annan 5a. De slutade spela kändes det som
19 maj, 2018 13:44 |
|
MerlinsBeard
Elev |
19 maj, 2018 13:57 |
|
Solkatten
Elev |
Jag började kolla när de var påväg in i kyrkan eller något. xD Men jag kan ju kolla på det jag missade senare haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2018 14:42 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag började kolla när de var påväg in i kyrkan eller något. xD Men jag kan ju kolla på det jag missade senare haha. Haha man fick ju gåshud så många gånger, så sjukt mäktigt och sagolikt alltihop, o hon (Rachel xD) var så himla vacker o allt va ju bara perfekt o magiskt haha
19 maj, 2018 14:51 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
Detta inlägg gav 5 poäng till Gryffindor!
Gifte mig idag
"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 19 maj, 2018 15:04 |
|
Solkatten
Elev |
Billboard röda mattan börjar kl 12 natten till måndag och självaste Billboard kl två, vilket betyder att det troligtvis kommer att sluta runt fem på morgonen eller något. Det blir en lång natt hahah. Vill kolla för att BTS ska uppträda också har jag aldrig kollat på Billboard så det blir kul!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2018 15:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen