@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet om det går att lyssna på CapitalFM utanför UK? Jag försökte men det vekar inte gå??
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2018 19:05 |
|
Atira
Elev |
18 maj, 2018 19:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: När på dygnet börjar antalet tummar man gett om på 0? Kl 00:00 då det är en ny dag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2018 19:41 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av MerlinsBeard: När på dygnet börjar antalet tummar man gett om på 0? Kl 00:00 då det är en ny dag. Inte för min del Det händer typ... när jag vaknar nästa morgon. Vilket kan variera... tror tummarna hemsöker mig
18 maj, 2018 19:43 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av MerlinsBeard: När på dygnet börjar antalet tummar man gett om på 0? Kl 00:00 då det är en ny dag. Inte för min del Det händer typ... när jag vaknar nästa morgon. Vilket kan variera... tror tummarna hemsöker mig Det är inte 00:00 för mig heller, därför jag frågade. Jag har tummat 4 inlägg sen kl. 01:45 typ, därför jag undrade. Men kanske är 02:00 eller nåt då
18 maj, 2018 19:53 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag gillar när folk skrattar. MEN, Jag fick tillbaka mitt finska prov, 50/100 och jag var nöjd. Sedan så skrattar flera och det och det är som Jaha, vad fan skrattar ni åt. Ni halvgråter över att ni har 70 poäng medan jag kämpat för de här 50 poängen så kom nu bannemej inte och skratta åt mina poäng som jag är stolt över. Men va?? Vilka gör ens så?? Vilken människa skulle skratta åt någon annans provresultat????? Bra att du är stolt iaf!♥
18 maj, 2018 20:56 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: KAN SVERIGE SNÄLLA GÖRA MÅL NU?!??!?! DE KAN JU FÖR FASEN INTE FÖRLORA MOT LETTLAND?! PINSAMT ISF! ![]() ![]() Well Sverige vann iaf även om det satt långt inne! Men sämst att Finland inte gick vidare jo de e ju bra Förstår inte mej på Finland, de har liksom förlorat med dem som man har räknat som självklara och vunnit mot de "tuffa" jag menar vem vinner Canada med 5-1 och förlorar mot Danmark??? 18 maj, 2018 21:37 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: KAN SVERIGE SNÄLLA GÖRA MÅL NU?!??!?! DE KAN JU FÖR FASEN INTE FÖRLORA MOT LETTLAND?! PINSAMT ISF! ![]() ![]() Well Sverige vann iaf även om det satt långt inne! Men sämst att Finland inte gick vidare jo de e ju bra Förstår inte mej på Finland, de har liksom förlorat med dem som man har räknat som självklara och vunnit mot de "tuffa" jag menar vem vinner Canada med 5-1 och förlorar mot Danmark??? ELLER HUR! Ba.....eh ursäkta? Meneeee vad hände där? XD 18 maj, 2018 21:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: KAN SVERIGE SNÄLLA GÖRA MÅL NU?!??!?! DE KAN JU FÖR FASEN INTE FÖRLORA MOT LETTLAND?! PINSAMT ISF! ![]() ![]() Well Sverige vann iaf även om det satt långt inne! Men sämst att Finland inte gick vidare jo de e ju bra Förstår inte mej på Finland, de har liksom förlorat med dem som man har räknat som självklara och vunnit mot de "tuffa" jag menar vem vinner Canada med 5-1 och förlorar mot Danmark??? ELLER HUR! Ba.....eh ursäkta? Meneeee vad hände där? XD ja hahah Har varken lust eller ork att deppa över saker som inte är så viktiga så nu e dom ute o så e de bara. Inge jag kan göra nåt åt ändå 18 maj, 2018 21:51 |
|
Fjalar
Elev |
Shopaholic / shoppingberoende person sökes!
Jag har fått i läxa att skriva ett reportage om shoppingberoende, så jag behöver någon att intervjua. Det spelar ingen roll om du är/var extremt shoppingberoende eller “bara” råkar/råkade köpa för mycket grejer... Du får vara anonym och det spelar ingen roll om intervjun sker via text eller röstsamtal. Kommentera eller skicka en uggla! Jag behöver verkligen få tag i någon. Det är väldigt viktigt för mitt betyg att jag håller deadline, som är på onsdag. :’) Evigt tacksam om någon svarar. ♥ Edit: Det är också intressant att intervjua någon som är anhörig till en shopaholic. Så hit me up om du kan snacka om någon du känner. 18 maj, 2018 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen