@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Viloss: Inte enligt migSkrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar apelsinjuice i festis förpackningar men annars inte... gillar päronjuice mer Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Nepturni: Jag förstår inte varför! Apelsinjuice är ju fantastiskt!! Skrivet av TheFifthMarauder: Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :' Apelsinjuice är så himla gott! ♥ Apelsinjuice är ju typ något av det bästa man dricka, visste knappt ens att det fanns folk som på riktigt inte gillar det. Apelsinjuice är ju godaste att dricka! 17 maj, 2018 20:31 |
|
rönnbär
Elev |
Skrivet av Tillan Sato: Vad jag behöver nu är en kram...idag är en sån dag då allt hinner ikapp mig och jag känner mig så orolig och rädd. Bättre sent än aldrig x) *KRAAAM ♥* 17 maj, 2018 20:46 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mer till oss som gillar det då Skrivet av Viloss: Inte enligt mig Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar apelsinjuice i festis förpackningar men annars inte... gillar päronjuice mer Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Nepturni: Jag förstår inte varför! Apelsinjuice är ju fantastiskt!! Skrivet av TheFifthMarauder: Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :' Apelsinjuice är så himla gott! ♥ Apelsinjuice är ju typ något av det bästa man dricka, visste knappt ens att det fanns folk som på riktigt inte gillar det. Apelsinjuice är ju godaste att dricka!
17 maj, 2018 20:59 |
|
Frivolt
Elev |
KAN SVERIGE SNÄLLA GÖRA MÅL NU?!??!?! DE KAN JU FÖR FASEN INTE FÖRLORA MOT LETTLAND?!
PINSAMT ISF! 17 maj, 2018 21:58 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: KAN SVERIGE SNÄLLA GÖRA MÅL NU?!??!?! DE KAN JU FÖR FASEN INTE FÖRLORA MOT LETTLAND?! PINSAMT ISF! ![]() ![]() ![]() 17 maj, 2018 22:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar apelsinjuice i festis förpackningar men annars inte... gillar päronjuice mer Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Nepturni: Jag förstår inte varför! Apelsinjuice är ju fantastiskt!! Skrivet av TheFifthMarauder: Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :' Apelsinjuice är så himla gott! ♥ Apelsinjuice är ju typ något av det bästa man dricka, visste knappt ens att det fanns folk som på riktigt inte gillar det. Hahah, jag är tvärtom. Jag gillar inte apelsinjuice i festis men annars älskar jag det. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2018 00:24 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar apelsinjuice i festis förpackningar men annars inte... gillar päronjuice mer Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Nepturni: Jag förstår inte varför! Apelsinjuice är ju fantastiskt!! Skrivet av TheFifthMarauder: Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :' Apelsinjuice är så himla gott! ♥ Apelsinjuice är ju typ något av det bästa man dricka, visste knappt ens att det fanns folk som på riktigt inte gillar det. Hahah, jag är tvärtom. Jag gillar inte apelsinjuice i festis men annars älskar jag det. xD Det ska vara pressad apelsin, annars får det va
18 maj, 2018 00:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: KAN SVERIGE SNÄLLA GÖRA MÅL NU?!??!?! DE KAN JU FÖR FASEN INTE FÖRLORA MOT LETTLAND?! PINSAMT ISF! ![]() ![]() Well Sverige vann iaf även om det satt långt inne! Men sämst att Finland inte gick vidare 18 maj, 2018 00:54 |
|
Solkatten
Elev |
Alla dessa Eurovision parodier är så jäkla bäst omfg! XD XD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2018 01:33 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar apelsinjuice i festis förpackningar men annars inte... gillar päronjuice mer Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Nepturni: Jag förstår inte varför! Apelsinjuice är ju fantastiskt!! Skrivet av TheFifthMarauder: Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :' Apelsinjuice är så himla gott! ♥ Apelsinjuice är ju typ något av det bästa man dricka, visste knappt ens att det fanns folk som på riktigt inte gillar det. Hahah, jag är tvärtom. Jag gillar inte apelsinjuice i festis men annars älskar jag det. xD Det ska vara pressad apelsin, annars får det va Det är mimosa som gäller. ![]() 18 maj, 2018 01:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen