Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25432 25433 25434 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


FOLK SOM SKICKAR "VILL DU ROLLSPELA MED MIG?"-MEDDELANDEN UTAN ATT LÄSA VAD DET STÅR PÅ MEDLEMMENS INFO GÄLLANDE ROLLSPEL ELLER I FORUMSSIGNATUREN.


Jag gillar inte det folket. Förlåt.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

17 maj, 2018 18:27

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Apelsinjuice är så himla gott! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

17 maj, 2018 18:36

Nepturni
Elev

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Apelsinjuice är så himla gott! ♥
Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :'

17 maj, 2018 19:32

Solkatten
Elev

Avatar


När klockan är 18:00 i Sydkorea är den typ 11:00 här eller då det är +7 eller något mellan oss? Om det nu är rätt... måste veta för BTS nya album släpps tydligen kl 18:00 i Sydkorea. xD Längtar såå mycket!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 maj, 2018 19:38

Detta inlägg ändrades senast 2018-05-17 kl. 19:40
Antal ändringar: 3

Vapor
Elev

Avatar


Håller verkligen på att bli sjuk men kan inte bli sjuk nu gaaaaah

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fc.tenor.com%2Fk-7kY504hOAAAAAd%2Ftenor.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FtwTU1AWLf2wAAAAM%2Fenid-sinclair-wednesday.gif

17 maj, 2018 19:39

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Nepturni:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Apelsinjuice är så himla gott! ♥
Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :'
Jag förstår inte varför! Apelsinjuice är ju fantastiskt!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

17 maj, 2018 19:40

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Nepturni:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Apelsinjuice är så himla gott! ♥
Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :'
Jag förstår inte varför! Apelsinjuice är ju fantastiskt!!

Apelsinjuice är ju typ något av det bästa man dricka, visste knappt ens att det fanns folk som på riktigt inte gillar det. Är det några som är konstiga så är det väl dem haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 maj, 2018 19:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Nepturni:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Apelsinjuice är så himla gott! ♥
Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :'
Jag förstår inte varför! Apelsinjuice är ju fantastiskt!!

Apelsinjuice är ju typ något av det bästa man dricka, visste knappt ens att det fanns folk som på riktigt inte gillar det. Är det några som är konstiga så är det väl dem haha.
Jag gillar apelsinjuice i festis förpackningar men annars inte... gillar päronjuice mer

17 maj, 2018 19:54

La Croix
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
FOLK SOM SKICKAR "VILL DU ROLLSPELA MED MIG?"-MEDDELANDEN UTAN ATT LÄSA VAD DET STÅR PÅ MEDLEMMENS INFO GÄLLANDE ROLLSPEL ELLER I FORUMSSIGNATUREN.


Jag gillar inte det folket. Förlåt.

Förstår inte riktigt. Du vill alltså väldigt gärna rollspela, vilket tydligt står i din signatur och på din profil? Great!

Vill du rollspela?

17 maj, 2018 20:16

Viloss
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Nepturni:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Apelsinjuice är så himla gott! ♥
Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :'
Jag förstår inte varför! Apelsinjuice är ju fantastiskt!!

Apelsinjuice är ju typ något av det bästa man dricka, visste knappt ens att det fanns folk som på riktigt inte gillar det. Är det några som är konstiga så är det väl dem haha.
Jag gillar apelsinjuice i festis förpackningar men annars inte... gillar päronjuice mer

Apelsinjuice är ju godaste att dricka!

17 maj, 2018 20:28

1 2 3 ... 25432 25433 25434 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.