@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
FOLK SOM SKICKAR "VILL DU ROLLSPELA MED MIG?"-MEDDELANDEN UTAN ATT LÄSA VAD DET STÅR PÅ MEDLEMMENS INFO GÄLLANDE ROLLSPEL ELLER I FORUMSSIGNATUREN.
Jag gillar inte det folket. Förlåt. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 maj, 2018 18:27 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
17 maj, 2018 18:36 |
|
Nepturni
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :' Apelsinjuice är så himla gott! ♥ 17 maj, 2018 19:32 |
|
Solkatten
Elev |
När klockan är 18:00 i Sydkorea är den typ 11:00 här eller då det är +7 eller något mellan oss? Om det nu är rätt... måste veta för BTS nya album släpps tydligen kl 18:00 i Sydkorea. xD Längtar såå mycket!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2018 19:38
Detta inlägg ändrades senast 2018-05-17 kl. 19:40
|
|
Vapor
Elev |
17 maj, 2018 19:39 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Nepturni: Jag förstår inte varför! Apelsinjuice är ju fantastiskt!! Skrivet av TheFifthMarauder: Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :' Apelsinjuice är så himla gott! ♥
17 maj, 2018 19:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Nepturni: Jag förstår inte varför! Apelsinjuice är ju fantastiskt!! Skrivet av TheFifthMarauder: Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :' Apelsinjuice är så himla gott! ♥ Apelsinjuice är ju typ något av det bästa man dricka, visste knappt ens att det fanns folk som på riktigt inte gillar det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2018 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag gillar apelsinjuice i festis förpackningar men annars inte... gillar päronjuice merSkrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Nepturni: Jag förstår inte varför! Apelsinjuice är ju fantastiskt!! Skrivet av TheFifthMarauder: Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :' Apelsinjuice är så himla gott! ♥ Apelsinjuice är ju typ något av det bästa man dricka, visste knappt ens att det fanns folk som på riktigt inte gillar det. 17 maj, 2018 19:54 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av Kintsugi: FOLK SOM SKICKAR "VILL DU ROLLSPELA MED MIG?"-MEDDELANDEN UTAN ATT LÄSA VAD DET STÅR PÅ MEDLEMMENS INFO GÄLLANDE ROLLSPEL ELLER I FORUMSSIGNATUREN. Jag gillar inte det folket. Förlåt. Förstår inte riktigt. Du vill alltså väldigt gärna rollspela, vilket tydligt står i din signatur och på din profil? Great! Vill du rollspela? 17 maj, 2018 20:16 |
|
Viloss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar apelsinjuice i festis förpackningar men annars inte... gillar päronjuice mer Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Nepturni: Jag förstår inte varför! Apelsinjuice är ju fantastiskt!! Skrivet av TheFifthMarauder: Ja! Nästan alla jag känner bara kollar på mig konstigt när jag säger det... :' Apelsinjuice är så himla gott! ♥ Apelsinjuice är ju typ något av det bästa man dricka, visste knappt ens att det fanns folk som på riktigt inte gillar det. Apelsinjuice är ju godaste att dricka! 17 maj, 2018 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen