@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
La Croix
Elev |
Om jag har några landsmän här så gratulerer med dagen! Håper dere har det fint.
17 maj, 2018 14:01 |
|
Tillan Sato
Elev |
Vad jag behöver nu är en kram...idag är en sån dag då allt hinner ikapp mig och jag känner mig så orolig och rädd.
The Force will be with you, always!
17 maj, 2018 14:23 |
|
Fiskboll
Elev |
FEIDKJKFJVD SNART ÄR DET PRIDE PARAD DÄR JAG BOR
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 17 maj, 2018 14:35 |
|
Alva Weasley
Elev |
17 maj, 2018 14:35 |
|
Fiskboll
Elev |
Lycka till! Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 17 maj, 2018 14:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av La Croix: Om jag har några landsmän här så gratulerer med dagen! Håper dere har det fint. Visst hade du en förälder därifrån..? (.. jag kan ha fantiserat ihop det.. Jag behöver verkligen åka dit under 17 Maj något år.. Det händer att jag lyssnar på norska-poddar, det tränger in så lätt när det ligger så nära till svenskan. Hade antagligen börjat bryta inom några veckor. 17 maj, 2018 16:36
Detta inlägg ändrades senast 2018-05-17 kl. 16:39
|
|
Solkatten
Elev |
Mugglis kaninresultat har fortfarande inte kommit lol. Förra året kom de den 27 maj, jag undrar om de kommer tidigare eller senare i år. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2018 16:37 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av La Croix: Om jag har några landsmän här så gratulerer med dagen! Håper dere har det fint. Visst hade du en förälder därifrån..? (.. jag kan ha fantiserat ihop det.. Jag behöver verkligen åka dit under 17 Maj något år.. Det händer att jag lyssnar på norska-poddar, det tränger in så lätt när det ligger så nära till svenskan. Hade antagligen börjat bryta inom några veckor. Jeg er norsk, ja. :p Har själv inte fått fira i Norge någon gång, har aldrig haft ens möjlighet att vara där under 17 mai. Håper att någon gång få möjlighet att fira i Oslo, det hade varit riktigt kul. Hade en i familjen som så något om att fira i Stockholm i dag, ingen aning var eller hur men det kanske är en grej? :s Haha, testa växa upp med både norsk och svensk. Jag upptäcker fortfarande att ord jag hela tiden trott varit svenska är egentligen norska. Vet fortfarande inte helt säkert vad som är vad ibland. Switchar också över till norska väldigt snabbt och lätt, blir sen förvirrad över vilket språk jag pratar och måste tänka efter jättelänge vad det är jag säger eller skriver och hoppas det blir rätt. x) Vissa saker blir dock bara kul. Ord som är samma men betyder olika saker på norsk eller svensk, som rar. Eftersom jag växt upp med det användas mycket i norska så betyder det för mig konstig, inte söt. Så de få gånger någon svensk kommer och säger att något er rart så börjar jag bara skratta. Kan verkligen inte se det ordet som söt. :p 17 maj, 2018 17:44 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Tillan Sato: *Kraaam* ♥ Vad jag behöver nu är en kram...idag är en sån dag då allt hinner ikapp mig och jag känner mig så orolig och rädd. 17 maj, 2018 17:55 |
|
Tillan Sato
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Tillan Sato: *Kraaam* ♥ Vad jag behöver nu är en kram...idag är en sån dag då allt hinner ikapp mig och jag känner mig så orolig och rädd. Tack ♥ ♥ The Force will be with you, always!
17 maj, 2018 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen