@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Det är mellan 25-30 grader på dagarna och mellan 17-20 grader på kvällarna. Någon bättre sommar i Sverige går det ju på riktigt inte att få. Förra sommaren badade jag inte en enda dag i havet men det lär jag nog kunna göra den här sommaren haha. Eller så kanske det vänder i juni-juli... man vet ju aldrig med svenskt väder. Det gick ju från vinter till sommar direkt liksom. haha du menar, man vet ju alltid med svenskt väder. Maj är kanon, och nu går det utför ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 maj, 2018 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Usch! Det är lite över 30 grader här...10 grader för varmt...Det är mellan 25-30 grader på dagarna och mellan 17-20 grader på kvällarna. Någon bättre sommar i Sverige går det ju på riktigt inte att få. Förra sommaren badade jag inte en enda dag i havet men det lär jag nog kunna göra den här sommaren haha. Eller så kanske det vänder i juni-juli... man vet ju aldrig med svenskt väder. Det gick ju från vinter till sommar direkt liksom. 16 maj, 2018 16:17 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Fiskboll: Gillar hur jag inte kan fokusera på läxa i 10 minuter, utan jag måste ta en paus och springa runt huset flera gånger. Varför kan jag inte koncentrera mig som normala människor? Vänta va?? Finns det människor som faktiskt KAN koncentrera sig?? Aldrig hört talats om, var hittar jag dessa konstiga varelser?
16 maj, 2018 17:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vapor: Här stirrar en Skrivet av Fiskboll: Gillar hur jag inte kan fokusera på läxa i 10 minuter, utan jag måste ta en paus och springa runt huset flera gånger. Varför kan jag inte koncentrera mig som normala människor? Vänta va?? Finns det människor som faktiskt KAN koncentrera sig?? Aldrig hört talats om, var hittar jag dessa konstiga varelser? 16 maj, 2018 18:11 |
|
Emmi
Prefekt |
Mitt livsmål är att någon gång ha rakat huvud.. Men jag vågar inte.. z_z
Skrivet av Fiskboll: alltså sjukt att någon kan göra det. Och på timmar.. JAg behöver något att se på, att leka med.Gillar hur jag inte kan fokusera på läxa i 10 minuter, utan jag måste ta en paus och springa runt huset flera gånger. Varför kan jag inte koncentrera mig som normala människor? OCH speciellt nu när det är 30 grader ute, jag låtsar 4 real gå på toa på timman för att gå igenom korridorerna en gång hahah
16 maj, 2018 20:31 |
|
Syrup
Elev |
Mindes just att jag har ett spel att fortsätta spela, men jag har inte tid till att spela något på det nu för behöver gå och lägga mig snart T_T
16 maj, 2018 20:51 |
|
Viloss
Elev |
Undrar om det har blivit Juli? Det är ju 30 grader
16 maj, 2018 20:56 |
|
Beben
Elev |
16 maj, 2018 21:18 |
|
Salem
Lärare |
17 maj, 2018 10:06 |
|
Frivolt
Elev |
VEM TOG BORT SIG IGEN?!??! ALLTSÅ FÖRLORADE TYP MASSA TUMMAR!!! GAAAASH
17 maj, 2018 13:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen