@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Haha, jag säger det fortfarande och gör majskämt xD Fast det är synd att det alltid är en röd dag då.... Kom o tänka på en sak. Existerar "maj maj måne, jag lura dig till Skåne" fortfarande? Hör typ aldrig den men minns när man var liten så var ju den typ lika populär som april april, men nu hör man den aldrig längre. Kan inte minnas jag hört den på många, många år. (kategori: saker man funderar på när man pluggar.. eller borde plugga..) Spoiler: Tryck här för att visa! Bra!! Jag blir otroligt glad av att höra det haha xD Maj maj måne får aldrig dö! Säger du det sista med "och där fanns en apa som lura dig tillbaka" (tror jag den gick) också?
14 maj, 2018 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Haha, jag säger det fortfarande och gör majskämt xD Fast det är synd att det alltid är en röd dag då.... Kom o tänka på en sak. Existerar "maj maj måne, jag lura dig till Skåne" fortfarande? Hör typ aldrig den men minns när man var liten så var ju den typ lika populär som april april, men nu hör man den aldrig längre. Kan inte minnas jag hört den på många, många år. (kategori: saker man funderar på när man pluggar.. eller borde plugga..) Spoiler: Tryck här för att visa! Bra!! Jag blir otroligt glad av att höra det haha xD Maj maj måne får aldrig dö! Säger du det sista med "och där fanns en apa som lura dig tillbaka" (tror jag den gick) också? Nej...men den låter bekant 14 maj, 2018 21:17 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Haha, jag säger det fortfarande och gör majskämt xD Fast det är synd att det alltid är en röd dag då.... Kom o tänka på en sak. Existerar "maj maj måne, jag lura dig till Skåne" fortfarande? Hör typ aldrig den men minns när man var liten så var ju den typ lika populär som april april, men nu hör man den aldrig längre. Kan inte minnas jag hört den på många, många år. (kategori: saker man funderar på när man pluggar.. eller borde plugga..) Spoiler: Tryck här för att visa! Bra!! Jag blir otroligt glad av att höra det haha xD Maj maj måne får aldrig dö! Säger du det sista med "och där fanns en apa som lura dig tillbaka" (tror jag den gick) också? Nej...men den låter bekant Minns ej vem som sa så, den som sa maj maj måne eller den andra. Men ajaaa. Tycker majskämt borde bli lika stort som aprilskämt, så ökar chansen att mugglis gör något av det iaf, när vi inte får några aprilskämt x) Plugga skulle jag göra ja..
14 maj, 2018 21:25 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag lagade mat idag, var i skolan två gånger (på mattelektioner??), sökte till en kurs som börjar i augusti, städade och gick ut med soporna, och nu fixar jag matlådor? Dessutom försökte jag mig på yoga idag, det gick... sådär. But seriously, varför är jag alltid som mest motiverad på måndagar? Kan jag inte vara lika motiverad alla andra dagar..?
Also, det har gått rätt bra på mina matteprov hittills. Snart har jag sista provet, och efter det är det bara nationella prov. För tillfället känner jag ingen stress, vilket oroar mig lite x)
14 maj, 2018 21:27 |
|
Syrup
Elev |
Längtar tills slutet av sommaren/början av hösten, för ska nog tatuera mig då :3 Frågan är bara vilken av alla idéer jag har som jag ska börja med
14 maj, 2018 21:44 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Beckfilmerna var mörkare förr..
14 maj, 2018 21:50 |
|
Ginerva2003
Elev |
Vad ska jag göra jag går ner masa i vikt alltså super myket jag brukar väga runt 50-60 kg men väger jag 45 kg.
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 14 maj, 2018 22:32 |
|
Solkatten
Elev |
Omfg det här är så bäst. x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2018 22:48 |
|
Solkatten
Elev |
Det här var låten som fick mig att bli ett 5SOS fan år 2013 tror jag. Lyssnar på en massa gamla låtar nu omfg. ♥ ♥ Så kul att man inte har hört många av dem på flera år men ändå kommer ihåg det mesta av texten hahah. Längtar såå mycket till deras nya album! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2018 01:30 |
|
themarauder
Lärare |
Hur är det med dig annars? ♥ =) - just like themarauder 15 maj, 2018 03:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen