@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
14 maj, 2018 16:28 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av TheFifthMarauder: Idag somnade vår äldsta katt in och allt känns så tomt nu </3 Åh. nej så tråkigt Hur gammal blev hen?
14 maj, 2018 16:37 |
|
Ailes
Elev |
Asynjur
Sa jag..? :s Jag har inget minne av detta men 1) det låter som något jag skulle kunna haspla ur mig och 2) jag tycker faktiskt det när jag tänker efter. Var det vid något telefonsamtal? Jag vet nämligen att jag undrade vad namnet betydde och du förklarade x) 14 maj, 2018 16:49 |
|
tildurr
Elev |
Om två veckor har jag dansföreställning jag kommer dööööö
(JAG HAR BELIeVER AV IMAGINE DRAGONS PÅ HUVUDET!!!! Bra låt btw *i was choking in the crowd filling ny rain up in th crowd falling like ashes to the ground hoping my feelings they would drown but they never did ever lived ebbing and flowing inhibited limited til it broke up and it rained down* KAN JAG SLUTA NU SNÄLLA HUR HAR JAG VÄNNER kahn jag batra gå härifrån nu tack hejdå) ................................................................................................................................................................................................ jag :)) har :)) inget :)) liv :)) 14 maj, 2018 16:52 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Ailes: Asynjur Sa jag..? :s Jag har inget minne av detta men 1) det låter som något jag skulle kunna haspla ur mig och 2) jag tycker faktiskt det när jag tänker efter. Var det vid något telefonsamtal? Jag vet nämligen att jag undrade vad namnet betydde och du förklarade x) Finns ett stort bolag som heter Eltel så Mtel är ju inte så långt ifrån, så kanske du tänkte på det
14 maj, 2018 18:27 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Asynjur Japp, jag berättar när jag vet!.. Inget uppdaterat än
14 maj, 2018 19:45 |
|
Fiskboll
Elev |
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 14 maj, 2018 20:04 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Ginerva2003: Jag önskar att det var ännu varmare. WHY MAN DÖR I VÄRMEN True, känns som jag avdunstar i värmen...
14 maj, 2018 20:14 |
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av catradora: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Ginerva2003: Jag önskar att det var ännu varmare. WHY MAN DÖR I VÄRMEN True, känns som jag avdunstar i värmen... Sameee Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 14 maj, 2018 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Haha, jag säger det fortfarande och gör majskämt xD Fast det är synd att det alltid är en röd dag då....Kom o tänka på en sak. Existerar "maj maj måne, jag lura dig till Skåne" fortfarande? Hör typ aldrig den men minns när man var liten så var ju den typ lika populär som april april, men nu hör man den aldrig längre. Kan inte minnas jag hört den på många, många år. (kategori: saker man funderar på när man pluggar.. eller borde plugga..) Spoiler: Tryck här för att visa! 14 maj, 2018 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen