@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
Hur KAN JAG HA FÖRLORAT 7 TUMMAR IDAG? Går folk tillbaka och avtummar för att de ska kunna tumma annat?!?! Vem orkar
13 maj, 2018 21:10 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Salem: Hur KAN JAG HA FÖRLORAT 7 TUMMAR IDAG? Går folk tillbaka och avtummar för att de ska kunna tumma annat?!?! Vem orkar MTEL bytte användare bara
13 maj, 2018 21:13 |
|
Beben
Elev |
13 maj, 2018 21:24 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Kom o tänka på en sak.
Existerar "maj maj måne, jag lura dig till Skåne" fortfarande? Hör typ aldrig den men minns när man var liten så var ju den typ lika populär som april april, men nu hör man den aldrig längre. Kan inte minnas jag hört den på många, många år. (kategori: saker man funderar på när man pluggar.. eller borde plugga..) Spoiler: Tryck här för att visa!
14 maj, 2018 00:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Kom o tänka på en sak. Existerar "maj maj måne, jag lura dig till Skåne" fortfarande? Hör typ aldrig den men minns när man var liten så var ju den typ lika populär som april april, men nu hör man den aldrig längre. Kan inte minnas jag hört den på många, många år. (kategori: saker man funderar på när man pluggar.. eller borde plugga..) Spoiler: Tryck här för att visa! Har faktiskt ingen aning men jag tror inte folk säger det. xD Dessutom har man ju aldrig varit med om ett majskämt direkt haha. Måste kännas konstigt för folk i Skåne att säga 'jag ska lura dig till Skåne'. xD Vad betyder ens det uttrycket och vem kom på det?? Jag har aldrig någonsin hört texten med apan förut... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2018 01:32 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av MerlinsBeard: Kom o tänka på en sak. Existerar "maj maj måne, jag lura dig till Skåne" fortfarande? Hör typ aldrig den men minns när man var liten så var ju den typ lika populär som april april, men nu hör man den aldrig längre. Kan inte minnas jag hört den på många, många år. (kategori: saker man funderar på när man pluggar.. eller borde plugga..) Spoiler: Tryck här för att visa! Har faktiskt ingen aning men jag tror inte folk säger det. xD Dessutom har man ju aldrig varit med om ett majskämt direkt haha. Måste kännas konstigt för folk i Skåne att säga 'jag ska lura dig till Skåne'. xD Vad betyder ens det uttrycket och vem kom på det?? Jag har aldrig någonsin hört texten med apan förut... Haha, det där med apan kanske var en lokal grej, idk xD Men det kanske bara var på förskolan och lågstadiet typ som detta var en stor sak, då man gillade att luras elr nåt. För nu hör man som sagt aldrig det längre. Som du säger har man aldrig varit med om ett majskämt och jag hör aldrig någon säga så längre, men när man var liten var ju det en stor sak. De två dagarna man fick luras på liksom.. x) Spoiler: Tryck här för att visa!
14 maj, 2018 01:49 |
|
Frivolt
Elev |
Kan inte sova -.-
14 maj, 2018 02:32 |
|
themarauder
Lärare |
14 maj, 2018 04:16 |
|
Frivolt
Elev |
Tack ;* tillslut lyckaded jag xD men det tog sin tid :p 14 maj, 2018 08:49 |
|
Tillan Sato
Elev |
Rensat klart ogräs....och nästan fått solsting på köpet. Började tidigt tyckte jag men blev fort varmt...
The Force will be with you, always!
14 maj, 2018 09:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen