Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25423 25424 25425 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Du tror :
Alla kan inte komma på ett lika coolt namn som Vindict, men detta får nog duga.. )

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Vad heter MTEL nu här på mugglis? xD
Asynjur tror jag
Egentligen översatte jag ett ord på latin xD Men ditt förra och ditt nuvarande användarnamn är väldigt coola!

13 maj, 2018 13:08

Solkatten
Elev

Avatar


Den här veckan var det Eurovision och nästa vecka kommer BTS göra en massa amerikanska intervjuer, uppträda på Billboard, vara med på The Ellen Show igen och dessutom släppa deras nya album!! Nästa vecka kommer bli såå bäst haha!

Kommer lätt sitta uppe hela söndag natt för att se Billboard! Det kommer säkert att sluta runt 5 eller 6 på morgonen men det blir helt klart värt det haha! xD Har dessutom typ aldrig kollat på Billboard så det ska bli kul!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 maj, 2018 13:19

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Atira:
Skrivet av Borttagen:

Du tror :
Alla kan inte komma på ett lika coolt namn som Vindict, men detta får nog duga.. )

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Vad heter MTEL nu här på mugglis? xD
Asynjur tror jag


Välkommen tillbaka i ny skepnad eller vad säger man? ^^

(Kommer nog kalla dig MTEL i mitt huvud ett tag av gammal vana dock... x) )


Välkommen förnyade MTEL..!
Vill ej veta hur många tummar som rök nu x) (men det är inte det viktigaste).

13 maj, 2018 13:20

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Atira:
Skrivet av Borttagen:

Du tror :
Alla kan inte komma på ett lika coolt namn som Vindict, men detta får nog duga.. )

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Vad heter MTEL nu här på mugglis? xD
Asynjur tror jag


Välkommen tillbaka i ny skepnad eller vad säger man? ^^

(Kommer nog kalla dig MTEL i mitt huvud ett tag av gammal vana dock... x) )


Välkommen förnyade MTEL..!

Vill ej veta hur många tummar som rök nu x) (men det är inte det viktigaste).

Märkte nyss att jag förlorade 5 tummar. Vet inte om det beror på att denne tog bort sig? xD Tycker man borde behålla tummarna även fast någon tar bort sig haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 maj, 2018 13:23

mitchan
Lärare

Avatar


haha ja, jag förlorade ca 20 tummar när MTEL bytte konto.. ♥ det spelar iofs inte så stor roll för mig, men håller med om att det kanske hade vart en mer accurate representation av ens forumbetyg om man behöll tummar även från borttagna konton

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FnCJQaRV.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fpunishedbacklog.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F09%2Ftumblr_static_5t79fc1kntcssk8kgss4scg8g_640_v2.gif

13 maj, 2018 16:22

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av mitchan:
haha ja, jag förlorade ca 20 tummar när MTEL bytte konto.. ♥ det spelar iofs inte så stor roll för mig, men håller med om att det kanske hade vart en mer accurate representation av ens forumbetyg om man behöll tummar även från borttagna konton


Jag har väntat på tumtappet men inte sett något än! Vet att jag hade tummar från MTEL.. Kan det vara så att tummarna inte försvinner om det är flera som tummat samma inlägg??

13 maj, 2018 18:01

La Croix
Elev

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av mitchan:
haha ja, jag förlorade ca 20 tummar när MTEL bytte konto.. ♥ det spelar iofs inte så stor roll för mig, men håller med om att det kanske hade vart en mer accurate representation av ens forumbetyg om man behöll tummar även från borttagna konton


Jag har väntat på tumtappet men inte sett något än! Vet att jag hade tummar från MTEL.. Kan det vara så att tummarna inte försvinner om det är flera som tummat samma inlägg??

Det uppdateras först när du får en ny tumme.

13 maj, 2018 18:36

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


La Croix, aha då förstår jag!!

13 maj, 2018 18:38

Borttagen

Avatar

+1



Vi får det överstökat nu. :

Skrivet av Kattbjörn:
La Croix, aha då förstår jag!!

13 maj, 2018 18:43

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Vi får det överstökat nu. :

Skrivet av Kattbjörn:
La Croix, aha då förstår jag!!


Som att riva av ett plåster; ajaj.

13 maj, 2018 18:59

1 2 3 ... 25423 25424 25425 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.