@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Syrup: Skrivet av Lazarus: ![]() Färgade håret igår, och är ganska nöjd. Även om jag till och från tycker att mitt hår ser ut som glass tbh x) Ser lite ut som transflaggan såg jag nu. Först tänkte jag på att det såg ut som en racingbil B) ...det ska vara transflaggan, ja x) Ooooh, jaha xD Have I ever been known for being smart? Du lyckades ju då iaf B)
12 maj, 2018 23:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Emmi, den är fin! Och du har städat ditt rum också Hey someone med stil, kan man ha dethär på skolaavslutning : ![]() jag har ingen stil, mest uppklädda jag är e igentligen en svart tröja och jeans.. ![]() 12 maj, 2018 23:45 |
|
Frivolt
Elev |
12 maj, 2018 23:45 |
|
Lazarus
Prefekt |
13 maj, 2018 00:32 |
|
Emmi
Prefekt |
Vad hände just i eurvision? Det var underhållsnde då igen men Svensk press imorgon blir mer än underhållande..
13 maj, 2018 00:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Emmi: Vad hände just i eurvision? Det var underhållsnde då igen men Svensk press imorgon blir mer än underhållande.. Juryns röster var typ det mest förvirrande någonsin. Ena gången fick vi 12 poäng, sedan helt plötsligt bara 2p för att få 12p igen. x'D Jag är fortfarande så förvånad över att vi fick så lite röster utav folket medan vi fick typ flest 12or utav juryn. xD Dock har det varit en väldigt stark final med många stora favoriter plus att Benjamin har fått så mycket hat av en reaktions video han gjorde... jag visste redan innan att vi ändå inte skulle vinna men trodde vi ändå skulle komma liiite högre upp iaf. xD Oh well. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 maj, 2018 03:39 |
|
Klaestron
Elev |
13 maj, 2018 09:37 |
|
Borttagen
|
Du tror : Alla kan inte komma på ett lika coolt namn som Vindict, men detta får nog duga.. ) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Asynjur tror jag Vad heter MTEL nu här på mugglis? xD 13 maj, 2018 10:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Oh, 74 är.. inte dåligt, det måste ha varit livat här då.. : Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Estetiskt trams, som att vara trött på det där namnet x) hahahaha been there senaste åtta åren Men vaaa Zabini är ju ascooolt användarnamn!!!! nooo borttagen: haha vet inte om första åren var särskilt livade, men mysiga och hemtrevliga i en förvirrad tonårings-skall-in-i-vuxenlivet/hogwarts.nu-nerlagd-perioden Salem: ja alltså, det kunde ju ha varit värre ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 maj, 2018 12:12 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du tror : Alla kan inte komma på ett lika coolt namn som Vindict, men detta får nog duga.. ) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Asynjur tror jag Vad heter MTEL nu här på mugglis? xD Välkommen tillbaka i ny skepnad eller vad säger man? ^^ (Kommer nog kalla dig MTEL i mitt huvud ett tag av gammal vana dock... x) ) 13 maj, 2018 12:50 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen