@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av catradora: Skrivet av Emmi: Hey someone med stil, kan man ha dethär på skolaavslutning : ![]() jag har ingen stil, mest uppklädda jag är e igentligen en svart tröja och jeans.. Det ser fint ut! (inte för att jag har särskilt mycket stil menmen Skrivet av Ginerva2003: jag har en backup men den e skitful om du frågar mig och skitsnygg om man frågar min mamma hahhah xD Skrivet av Emmi: Hey someone med stil, kan man ha dethär på skolaavslutning : ![]() jag har ingen stil, mest uppklädda jag är e igentligen en svart tröja och jeans.. Ja super snygg. Men ja tack för er åsikt, vi ser sedan vad det blir :p
12 maj, 2018 21:43 |
|
Ailes
Elev |
Skrivet av Emmi: Hey someone med stil, kan man ha dethär på skolaavslutning : ![]() jag har ingen stil, mest uppklädda jag är e igentligen en svart tröja och jeans.. Absolut! Somrigt, enkelt och drömskt. Klänningen passar tillfället bra och klär dig. 12 maj, 2018 21:56 |
|
mitchan
Lärare |
min "outdoor lounge" är mysigast i världen... you know, för att det egentligen är en fågelvoljär som jag ställde en stol och en pall i så jag kan chilla där inne med mina fåglar när dom är där.... :'
min voljär är bäst ♥33 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
12 maj, 2018 21:57 |
|
Ailes
Elev |
Skrivet av mitchan: min "outdoor lounge" är mysigast i världen... you know, för att det egentligen är en fågelvoljär som jag ställde en stol och en pall i så jag kan chilla där inne med mina fåglar när dom är där.... :' min voljär är bäst ♥33 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Shit vad mysigt! *v* 12 maj, 2018 21:59 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av mitchan: min "outdoor lounge" är mysigast i världen... you know, för att det egentligen är en fågelvoljär som jag ställde en stol och en pall i så jag kan chilla där inne med mina fåglar när dom är där.... :' min voljär är bäst ♥33 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oj vilka fina bilder. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 12 maj, 2018 22:00 |
|
Vildvittra
Elev |
Mötte ett av förskolebarnen på Köpis
Jag: ”Hej” Barnet: ”Hej” Barnets syskon lite senare: ”Vem var det?” Barnet: ”Det var ju Therese.” Syskonet: ”Wow” Båda talade som om jag var en kändis alla borde känna till "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 maj, 2018 22:04 |
|
Tillan Sato
Elev |
Mamma var inte så överdrivet glad då de hämtade deras husbil och upptäckte att de haft råttor där hela vintern....
The Force will be with you, always!
12 maj, 2018 22:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Asynjur tror jagVad heter MTEL nu här på mugglis? xD 12 maj, 2018 22:32 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Lazarus: ![]() Färgade håret igår, och är ganska nöjd. Även om jag till och från tycker att mitt hår ser ut som glass tbh x) Ser lite ut som transflaggan såg jag nu. Först tänkte jag på att det såg ut som en racingbil B)
12 maj, 2018 23:15 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Syrup: Skrivet av Lazarus: ![]() Färgade håret igår, och är ganska nöjd. Även om jag till och från tycker att mitt hår ser ut som glass tbh x) Ser lite ut som transflaggan såg jag nu. Först tänkte jag på att det såg ut som en racingbil B) ...det ska vara transflaggan, ja x)
12 maj, 2018 23:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




















Mugglarportalen