@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
La Croix
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Älskar att jag hittar massa ofärdiga one-shorts och påbörjade skrivprojekt från 2014 på min gamla dator :’) Älskar när det händer och man börjar läsa igenom och allt är bättre än man kommer ihåg till man når den där punkten och bara "oooooookay, vi låter den ligga kvar här och glömmer bort det för alltid igen". 12 maj, 2018 19:43 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av La Croix: Skrivet av TheFifthMarauder: Älskar att jag hittar massa ofärdiga one-shorts och påbörjade skrivprojekt från 2014 på min gamla dator :’) Älskar när det händer och man börjar läsa igenom och allt är bättre än man kommer ihåg till man når den där punkten och bara "oooooookay, vi låter den ligga kvar här och glömmer bort det för alltid igen". Hahah precis! Hittar så otroligt mycket grejer jag inte ens minns att jag skrivit och en massa inspo-bilder och sånt till när jag fortfarande skrev fanfictions haha
12 maj, 2018 19:52 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av La Croix: Skrivet av TheFifthMarauder: Älskar att jag hittar massa ofärdiga one-shorts och påbörjade skrivprojekt från 2014 på min gamla dator :’) Älskar när det händer och man börjar läsa igenom och allt är bättre än man kommer ihåg till man når den där punkten och bara "oooooookay, vi låter den ligga kvar här och glömmer bort det för alltid igen". "Juste, det var därför jag inte fortsatte..."
12 maj, 2018 19:52 |
|
Frivolt
Elev |
Vad heter MTEL nu här på mugglis? xD
12 maj, 2018 19:56 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av La Croix: Skrivet av TheFifthMarauder: Älskar att jag hittar massa ofärdiga one-shorts och påbörjade skrivprojekt från 2014 på min gamla dator :’) Älskar när det händer och man börjar läsa igenom och allt är bättre än man kommer ihåg till man når den där punkten och bara "oooooookay, vi låter den ligga kvar här och glömmer bort det för alltid igen". Hahah precis! Hittar så otroligt mycket grejer jag inte ens minns att jag skrivit och en massa inspo-bilder och sånt till när jag fortfarande skrev fanfictions haha På tal om bilder, det är oftast sånt jag hittar och skäms över. Ni skulle bara se vad för styggelser jag skapat med Photoshop. Jag borde inte få ha fortsatt. x) 12 maj, 2018 19:57 |
|
Ailes
Elev |
Fick nyss en mindre hjärtattack av spamringande från ett okänt nummer... som visade sig vara från en pizzeria en bra bit härifrån som fått fel nummer när de skulle leverera pizza. Känner mig lagom dum och ska nog hälla i mig en kopp kamomillte eller nåt nu för att lugna nerverna. Jeez. Rabbitheart boy indeed.
12 maj, 2018 20:52 |
|
Emmi
Prefekt |
Hey someone med stil, kan man ha dethär på skolaavslutning :
![]() jag har ingen stil, mest uppklädda jag är e igentligen en svart tröja och jeans..
12 maj, 2018 21:17 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av Emmi: Hey someone med stil, kan man ha dethär på skolaavslutning : ![]() jag har ingen stil, mest uppklädda jag är e igentligen en svart tröja och jeans.. Det ser fint ut! (inte för att jag har särskilt mycket stil menmen
12 maj, 2018 21:22 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Emmi: Hey someone med stil, kan man ha dethär på skolaavslutning : ![]() jag har ingen stil, mest uppklädda jag är e igentligen en svart tröja och jeans.. Ja super snygg. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 12 maj, 2018 21:22 |
|
catradora
Elev |
12 maj, 2018 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen