The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: LunaLovegood Annie Lupin jag förstår fortfarande inte! Du vet ugglorna som jag skickade till dig och Vella! De där suuuupermånga ugglorna! 6 aug, 2017 13:49 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Jag har suttit och googlat Solangelo fanarts, och visat min kanin de lite bättre. Det har att hon vänder bort huvudet när det är lite snuskigt...
Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 aug, 2017 13:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Jag har suttit och googlat Solangelo fanarts, och visat min kanin de lite bättre. Det har att hon vänder bort huvudet när det är lite snuskigt... Skulle inte jag ge din kanin en chokladmorot? Eller Sladdmorot? 6 aug, 2017 13:52 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag har suttit och googlat Solangelo fanarts, och visat min kanin de lite bättre. Det har att hon vänder bort huvudet när det är lite snuskigt... Skulle inte jag ge din kanin en chokladmorot? Eller Sladdmorot? Ehm... Jaa du... Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 aug, 2017 13:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: DET VAR SLADDMOROT Det var den gången då din kanin tugga på sladdarna!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag har suttit och googlat Solangelo fanarts, och visat min kanin de lite bättre. Det har att hon vänder bort huvudet när det är lite snuskigt... Skulle inte jag ge din kanin en chokladmorot? Eller Sladdmorot? Ehm... Jaa du... DIN MALL 6 aug, 2017 13:53 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
6 aug, 2017 14:09 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Okej. Jag kommer sakna dig jättemycket!♥Jag kommer ta en liten paus från mugglis. 6 aug, 2017 14:10 |
|
Ross
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Jag kommer ta en liten paus från mugglis. Vad tråkigt! Jag hoppas verkligen att du skojar med mig nu, men ha det så bra och kom tillbaka snart! Förlåt om det jag skrev var oläsligt, jag var lite trött *gäsp* 6 aug, 2017 14:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood:): Kommer nog också ta en paus INTEEEEEEJag kommer ta en liten paus från mugglis. 6 aug, 2017 14:59 |
|
uniquorn
Elev |
6 aug, 2017 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen