Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25418 25419 25420 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginerva2003:
Skrivet av Borttagen:


Byta användare kanske ;


Varför det?


Estetiskt trams, som att vara trött på det där namnet x)


hahahaha been there senaste åtta åren vad som hållit mig tillbaka många gåner är medlemsnumret

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 maj, 2018 13:35

Lazarus
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Lazarus:

Jaa ♥ hoppas kunna 'kidnappa' dig till ett hbtq-möte då också!


JAAA ♥ Jag lovar att jag inte ska göra något väsen av mig så ditt kidnappande kommer gå galant ;*


Bra! lovar dig att du får fika! Det finns vissa personer i gruppen som är extra noga med att se till så att alla får fika. Bara du inte berättar för dem att jag kidnappat dig x) fast de känner till dig typ, av vad jag har berättat iaf!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

11 maj, 2018 14:11

S.S.
Elev

Avatar


vill göra någonting utomhus men det är typ omöjligt just nu för att det är så dimmigt...

Remember, whoever is reading this, you're amazing!

11 maj, 2018 14:41

Solkatten
Elev

Avatar


Hela den här veckan är det ju Eurovision Song Contest, hela nästa vecka är det BTS intervjuver, de ska uppträda på Billboard, The Ellen Show, ett nytt album och nya låtar.

Det här är typ den bästa månaden någonsin???

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 maj, 2018 15:15

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Lazarus:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Lazarus:

Jaa ♥ hoppas kunna 'kidnappa' dig till ett hbtq-möte då också!


JAAA ♥ Jag lovar att jag inte ska göra något väsen av mig så ditt kidnappande kommer gå galant ;*


Bra! lovar dig att du får fika! Det finns vissa personer i gruppen som är extra noga med att se till så att alla får fika. Bara du inte berättar för dem att jag kidnappat dig x) fast de känner till dig typ, av vad jag har berättat iaf!



WOHOO BRA!!! Fika är alltid ett plus heheee!!!

Jag lovar Lovar jag ska säga att jag kom dit helt själv (alltså till dig då, sen gick jag dit till mötet med dig ;P )

11 maj, 2018 16:16

Borttagen

Avatar


Jag tror jag drack för mycket vatten (har jätte ont i magen och halsen)

11 maj, 2018 20:40

Klaestron
Elev

Avatar


Fredan kl 21, sambon har somnat på soffan medan jag pluggar och ser på Hemligheternas kammare. Could be worse

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

11 maj, 2018 21:07

Solkatten
Elev

Avatar


Idag gillade någon ett inlägg jag skrev 2012 wtf

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 maj, 2018 00:45

Scorperion
Elev

Avatar

+1


Från och med nu kommer #DabandeKossor bli en trend!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

12 maj, 2018 10:44

Viloss
Elev

Avatar


Dom har sprutat massa koskit på åkern bredvid mitt hus jag blir jätteyr när jag går ut. Det luktar gott med lite kobajs men inte så här mycket

12 maj, 2018 12:17

1 2 3 ... 25418 25419 25420 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.