@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Scorperion: Okej så i förrgår köpte vi en hel platta med Pepsi Max lime... Vi har snart druckit upp allt Va hur många är ni? Tre som dricker dom. Mestadels jag och brorsan
11 maj, 2018 11:03 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Scorperion: Okej så i förrgår köpte vi en hel platta med Pepsi Max lime... Vi har snart druckit upp allt Va hur många är ni? Tre som dricker dom. Mestadels jag och brorsan Skrivet av Scorperion: Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Scorperion: Okej så i förrgår köpte vi en hel platta med Pepsi Max lime... Vi har snart druckit upp allt Va hur många är ni? Tre som dricker dom. Mestadels jag och brorsan Ta det lugnt det är inte bra. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 11 maj, 2018 11:05 |
|
Borttagen
|
Byta användare kanske ; 11 maj, 2018 11:13 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Borttagen: Byta användare kanske ; Varför det? Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 11 maj, 2018 11:17 |
|
Borttagen
|
Estetiskt trams, som att vara trött på det där namnet x) 11 maj, 2018 11:22 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Estetiskt trams, som att vara trött på det där namnet x) Det var samma för mig. Plus att jag hade fel elevhem på min förra användare x)
11 maj, 2018 11:24 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Borttagen: Estetiskt trams, som att vara trött på det där namnet x) Okej Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 11 maj, 2018 11:24 |
|
Borttagen
|
ElevhemsK-testen biter inte på mig, jag känner att jag hör till alla elevhem. X)
(.. visst hette du något med HP-nerd98? Ber om ursäkt i förväg för tummarna.. Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Estetiskt trams, som att vara trött på det där namnet x) Det var samma för mig. Plus att jag hade fel elevhem på min förra användare x) 11 maj, 2018 11:27 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Elevhemsk-testen biter inte på mig, jag känner att jag hör till alla elevhem. X) (.. visst hette du något med HP-nerd98? Ber om ursäkt i förväg för tummarna.. Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Estetiskt trams, som att vara trött på det där namnet x) Det var samma för mig. Plus att jag hade fel elevhem på min förra användare x) HPnerd98 ja
11 maj, 2018 11:28 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Elevhemsk-testen biter inte på mig, jag känner att jag hör till alla elevhem. X) (.. visst hette du något med HP-nerd98? Ber om ursäkt i förväg för tummarna.. Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Estetiskt trams, som att vara trött på det där namnet x) Det var samma för mig. Plus att jag hade fel elevhem på min förra användare x) HPnerd98 ja Hur många test jag än gör på vilken sida som helst blir jag alltid Griffingdor. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 11 maj, 2018 11:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen