@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
10 maj, 2018 22:10 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Tycker det kan bli typ juli eller augusti snart så jag äntligen får träffa Frivolt igen :c Tycker jag också D: vill hälsa på NUUU!!! ;O 10 maj, 2018 22:19 |
|
Lazarus
Prefekt |
10 maj, 2018 22:26 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skulle jag inte ha skola kvar att fixa så skulle jag bara packa allt och hälsa på snart! :< Åååh ;O Jaaaa, men snart ska vi ses sådeså ♥ ♥ 10 maj, 2018 22:33 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Lazarus: Skulle jag inte ha skola kvar att fixa så skulle jag bara packa allt och hälsa på snart! :< Åååh ;O Jaaaa, men snart ska vi ses sådeså ♥ ♥ Jaa ♥ hoppas kunna 'kidnappa' dig till ett hbtq-möte då också!
10 maj, 2018 22:39 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Lazarus: Skulle jag inte ha skola kvar att fixa så skulle jag bara packa allt och hälsa på snart! :< Åååh ;O Jaaaa, men snart ska vi ses sådeså ♥ ♥ Jaa ♥ hoppas kunna 'kidnappa' dig till ett hbtq-möte då också! JAAA ♥ Jag lovar att jag inte ska göra något väsen av mig så ditt kidnappande kommer gå galant 10 maj, 2018 22:49 |
|
Ginerva2003
Elev |
Jag har börgat gå ner i vikt myket på siston är det bar eller dåligt?
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 10 maj, 2018 23:27 |
|
Croyez
Elev |
Skrivet av Ginerva2003: Jag har börgat gå ner i vikt myket på siston är det bar eller dåligt? det beror på om du börjar äta mindre och blir lite anorexic då är det dåligt för din hälsa, men om du börjat äta bättre och nyttigare mat som gör att du går ner i vikt är det bra!
10 maj, 2018 23:31 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Croyez: Skrivet av Ginerva2003: Jag har börgat gå ner i vikt myket på siston är det bar eller dåligt? det beror på om du börjar äta mindre och blir lite anorexic då är det dåligt för din hälsa, men om du börjat äta bättre och nyttigare mat som gör att du går ner i vikt är det bra! Jag äter inte så nyttigt och ibland äter jag super myket ibland nästan inget. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 10 maj, 2018 23:33 |
|
Croyez
Elev |
Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Croyez: Skrivet av Ginerva2003: Jag har börgat gå ner i vikt myket på siston är det bar eller dåligt? det beror på om du börjar äta mindre och blir lite anorexic då är det dåligt för din hälsa, men om du börjat äta bättre och nyttigare mat som gör att du går ner i vikt är det bra! Jag äter inte så nyttigt och ibland äter jag super myket ibland nästan inget. uhm... om du börjar äta mindre och onyttigt så är det inte bra... försök drick mer vatten och ät dina grönsaker!
10 maj, 2018 23:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen