@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vi har typ 28 grader här haha. Det är varmt i solen men svalt i skuggan då det samtidigt blåser väldigt mycket. Imorgon ska det enligt SMHI bli 17-18 grader, det kommer bli så skönt efter dem här dagarna haha.
Frivolt: Här är det mer högsommar än vår haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2018 16:30 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vi har typ 28 grader här haha. Det är varmt i solen men svalt i skuggan då det samtidigt blåser väldigt mycket. Imorgon ska det enligt SMHI bli 17-18 grader, det kommer bli så skönt efter dem här dagarna haha. Frivolt: Här är det mer högsommar än vår haha. Pfff ba för att du bor söderut 10 maj, 2018 16:55 |
|
Tillan Sato
Elev |
Tog en promenad idag, 17 grader i solen. Underbart ♥ Riktig vår, ja sommarkänsla.
The Force will be with you, always!
10 maj, 2018 16:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Vi har typ 28 grader här haha. Det är varmt i solen men svalt i skuggan då det samtidigt blåser väldigt mycket. Imorgon ska det enligt SMHI bli 17-18 grader, det kommer bli så skönt efter dem här dagarna haha. Frivolt: Här är det mer högsommar än vår haha. Pfff ba för att du bor söderut Sommaren är inte ens min favorit årstid, våren (och vinter) är och vi har knappt haft någon vår här. Det känns nästan som att det har gått från vinter till sommar direkt typ. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2018 16:59 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Vi har typ 28 grader här haha. Det är varmt i solen men svalt i skuggan då det samtidigt blåser väldigt mycket. Imorgon ska det enligt SMHI bli 17-18 grader, det kommer bli så skönt efter dem här dagarna haha. Frivolt: Här är det mer högsommar än vår haha. Pfff ba för att du bor söderut Sommaren är inte ens min favorit årstid, våren (och vinter) är och vi har knappt haft någon vår här. Det känns nästan som att det har gått från vinter till sommar direkt typ. Hahah xD Jag älskar sommaren typ ja ;O tycker våren kom så fort i år! Jag klarar iofs inte dock 10 maj, 2018 17:07 |
|
Seamuss
Elev |
har känt ett så stort kak-behov idag, har sprungit och tagit en kaka med jämna mellanrum typ hela dagen...
En text du nyss läst 10 maj, 2018 17:16 |
|
Rupert
Elev |
Skrivet av Seamuss: har känt ett så stort kak-behov idag, har sprungit och tagit en kaka med jämna mellanrum typ hela dagen... i know how you feel...
10 maj, 2018 18:37 |
|
themarauder
Lärare |
Så mycket hemlängtan just nu guys.... har haft en tuff vecka.... Blir det någonsin bättre? Känner att jag bara får motgång efter motgång..
=) - just like themarauder 10 maj, 2018 19:01 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av themarauder: Så mycket hemlängtan just nu guys.... har haft en tuff vecka.... Blir det någonsin bättre? Känner att jag bara får motgång efter motgång.. Tänk ändå att det bara är typ några månader kvar nu, inte mycket alls! Du har väl varit där nu i typ 10 månader elr nåt sånt, så tiden kommer gå fort, även om det känns segt just nu. Hoppas nästa vecka blir lättare, kram♥
10 maj, 2018 19:20 |
|
Klaestron
Elev |
Peppar mig själv inför morgondagens jobbeftermiddag, men sen är det helg och hälsa på syskonbarnen!!
10 maj, 2018 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen