@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MerlinsBeard
Elev |
Skulle laga middag till mig själv, så 1,5h senare så har jag lagat mat till typ 100 pers.. om nån e hungrig elr så.. xD
9 maj, 2018 22:22 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skulle laga middag till mig själv, så 1,5h senare så har jag lagat mat till typ 100 pers.. om nån e hungrig elr så.. xD Jag råkar alltid göra lite för lite mat så jag skyller på att jag är menad att vara stjärnkock. Du kanske är menad att vara mattant? Köp ett hårnät och se om det känns rätt! x) 9 maj, 2018 23:48 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skulle laga middag till mig själv, så 1,5h senare så har jag lagat mat till typ 100 pers.. om nån e hungrig elr så.. xD Jag råkar alltid göra lite för lite mat så jag skyller på att jag är menad att vara stjärnkock. Du kanske är menad att vara mattant? Köp ett hårnät och se om det känns rätt! x) Kanske är meningen jag ska bli krigskock och laga mat åt en hel armé xD Har recept för det iaf ![]()
9 maj, 2018 23:56 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Kollar på klockan och blir positivt överaskad över att den "bara" är 01.40. För "Då hinner jag påbörja en storstädning innan jag går och lägger mig och kanske färga håret"... Eller? Hur har jag fått den här sneda tids/dygnsuppfattningen? Why am i like this?..
10 maj, 2018 01:48 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skulle laga middag till mig själv, så 1,5h senare så har jag lagat mat till typ 100 pers.. om nån e hungrig elr så.. xD Jag råkar alltid göra lite för lite mat så jag skyller på att jag är menad att vara stjärnkock. Du kanske är menad att vara mattant? Köp ett hårnät och se om det känns rätt! x) Kanske är meningen jag ska bli krigskock och laga mat åt en hel armé xD Har recept för det iaf Ännu bättre! Du "får" öl och slipper elaka barn. Win-win. Det där är för övrigt nästan lika hilarious som en kannibalkokbok en kompis till mig hade. Har för mig att det stod något i stil med "Ska levern flamberas är det bäst med en alkoholskadad lever för den brinner bra." x) 10 maj, 2018 05:59 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
Det är så tråkigt att ordet feminist har blivit så negativt laddat, att det används som skällsord. Som om att det är fel att vara och kämpa för jämställdhet liksom?
Jag är och kommer alltid vara feminist! "If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 10 maj, 2018 13:28 |
|
Solkatten
Elev |
Sverige tävlar i Eurovision ikväll!! Och det är dessutom många andra bra låtar! Längtar.
Kul att jag trodde att programledarna verkade vara roliga typer men nu stör jag mig mest på dem för det känns som att de försöker för mycket. Dessutom känns det så onödigt med fyra programledare. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2018 13:50 |
|
Frivolt
Elev |
Åh det e så varmt och skönt ute ♥ ♥ Och träden håller på att blomma ut! NU är det vår ♥
10 maj, 2018 15:13 |
|
Viloss
Elev |
Skrivet av Solkatten: Sverige tävlar i Eurovision ikväll!! Och det är dessutom många andra bra låtar! Längtar. Kul att jag trodde att programledarna verkade vara roliga typer men nu stör jag mig mest på dem för det känns som att de försöker för mycket. Dessutom känns det så onödigt med fyra programledare. Jag ska nog också se på det! Längtar!! HEJA SVERIGE!! 10 maj, 2018 15:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Sverige tävlar i Eurovision ikväll!! Och det är dessutom många andra bra låtar! Längtar. Kul att jag trodde att programledarna verkade vara roliga typer men nu stör jag mig mest på dem för det känns som att de försöker för mycket. Dessutom känns det så onödigt med fyra programledare. Jaaa! Jag hoppas verkligen att Sverige går vidare!! 10 maj, 2018 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen