Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25413 25414 25415 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
MerlinsBeard
Elev

Avatar


Skulle laga middag till mig själv, så 1,5h senare så har jag lagat mat till typ 100 pers.. om nån e hungrig elr så.. xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2Fb9%2Fb6%2F09b9b604d791cd749ac1098d404167fc.gif

9 maj, 2018 22:22

La Croix
Elev

Avatar


Skrivet av MerlinsBeard:
Skulle laga middag till mig själv, så 1,5h senare så har jag lagat mat till typ 100 pers.. om nån e hungrig elr så.. xD

Jag råkar alltid göra lite för lite mat så jag skyller på att jag är menad att vara stjärnkock. Du kanske är menad att vara mattant? Köp ett hårnät och se om det känns rätt! x)

9 maj, 2018 23:48

MerlinsBeard
Elev

Avatar

+1


Skrivet av La Croix:
Skrivet av MerlinsBeard:
Skulle laga middag till mig själv, så 1,5h senare så har jag lagat mat till typ 100 pers.. om nån e hungrig elr så.. xD

Jag råkar alltid göra lite för lite mat så jag skyller på att jag är menad att vara stjärnkock. Du kanske är menad att vara mattant? Köp ett hårnät och se om det känns rätt! x)

Kanske är meningen jag ska bli krigskock och laga mat åt en hel armé xD Har recept för det iaf

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-arn2-1.xx.fbcdn.net%2Fv%2Ft1.0-9%2F24899816_10156022004602884_3757446455776838016_n.jpg%3F_nc_cat%3D0%26amp%3Boh%3D060844faabd3204c90cfe0336258f4ce%26amp%3Boe%3D5B904D59

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2Fb9%2Fb6%2F09b9b604d791cd749ac1098d404167fc.gif

9 maj, 2018 23:56

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Kollar på klockan och blir positivt överaskad över att den "bara" är 01.40. För "Då hinner jag påbörja en storstädning innan jag går och lägger mig och kanske färga håret"... Eller? Hur har jag fått den här sneda tids/dygnsuppfattningen? Why am i like this?..

10 maj, 2018 01:48

La Croix
Elev

Avatar

+2


Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av La Croix:
Skrivet av MerlinsBeard:
Skulle laga middag till mig själv, så 1,5h senare så har jag lagat mat till typ 100 pers.. om nån e hungrig elr så.. xD

Jag råkar alltid göra lite för lite mat så jag skyller på att jag är menad att vara stjärnkock. Du kanske är menad att vara mattant? Köp ett hårnät och se om det känns rätt! x)

Kanske är meningen jag ska bli krigskock och laga mat åt en hel armé xD Har recept för det iaf

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-arn2-1.xx.fbcdn.net%2Fv%2Ft1.0-9%2F24899816_10156022004602884_3757446455776838016_n.jpg%3F_nc_cat%3D0%26amp%3Boh%3D060844faabd3204c90cfe0336258f4ce%26amp%3Boe%3D5B904D59

Ännu bättre! Du "får" öl och slipper elaka barn. Win-win.
Det där är för övrigt nästan lika hilarious som en kannibalkokbok en kompis till mig hade. Har för mig att det stod något i stil med "Ska levern flamberas är det bäst med en alkoholskadad lever för den brinner bra." x)

10 maj, 2018 05:59

introvertsaxofonist
Elev

Avatar


Det är så tråkigt att ordet feminist har blivit så negativt laddat, att det används som skällsord. Som om att det är fel att vara och kämpa för jämställdhet liksom?
Jag är och kommer alltid vara feminist!

"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson

10 maj, 2018 13:28

Solkatten
Elev

Avatar


Sverige tävlar i Eurovision ikväll!! Och det är dessutom många andra bra låtar! Längtar.

Kul att jag trodde att programledarna verkade vara roliga typer men nu stör jag mig mest på dem för det känns som att de försöker för mycket. Dessutom känns det så onödigt med fyra programledare.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 maj, 2018 13:50

Frivolt
Elev

Avatar


Åh det e så varmt och skönt ute ♥ ♥ Och träden håller på att blomma ut! NU är det vår ♥

10 maj, 2018 15:13

Viloss
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Sverige tävlar i Eurovision ikväll!! Och det är dessutom många andra bra låtar! Längtar.

Kul att jag trodde att programledarna verkade vara roliga typer men nu stör jag mig mest på dem för det känns som att de försöker för mycket. Dessutom känns det så onödigt med fyra programledare.

Jag ska nog också se på det! Längtar!! HEJA SVERIGE!!

10 maj, 2018 15:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Sverige tävlar i Eurovision ikväll!! Och det är dessutom många andra bra låtar! Längtar.

Kul att jag trodde att programledarna verkade vara roliga typer men nu stör jag mig mest på dem för det känns som att de försöker för mycket. Dessutom känns det så onödigt med fyra programledare.

Jaaa! Jag hoppas verkligen att Sverige går vidare!!

10 maj, 2018 15:37

1 2 3 ... 25413 25414 25415 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.