@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Emmi: Ugh det var minst 25 grader i varje klassrum idag eftersom solen lyst in i dem och det har varit typ20 grader där ute och dte har inte blåst ett piss. Dessutom så gubbarna och tanterna som styr och ställer inte kan ge tillräckligt med pengar första gången så nu har vi mögel i massa klassrum, vi har vattenläckage och dem bygger nytt (som kommer mögla nästa höst ändå) istället för att ta hand om det vi andra lever i dagligen Nu har jag skrivit av mig.. Så, klassrummet igen någon kväll om intresset finns? c) Ofc intresse finns Låter för övrigt riktigt förfärligt. Hur ska man kunna prestera och få arbetsro i såna bastuklassrum?
9 maj, 2018 16:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Ugh det var minst 25 grader i varje klassrum idag eftersom solen lyst in i dem och det har varit typ20 grader där ute och dte har inte blåst ett piss. Dessutom så gubbarna och tanterna som styr och ställer inte kan ge tillräckligt med pengar första gången så nu har vi mögel i massa klassrum, vi har vattenläckage och dem bygger nytt (som kommer mögla nästa höst ändå) istället för att ta hand om det vi andra lever i dagligen Nu har jag skrivit av mig.. Så, klassrummet igen någon kväll om intresset finns? c) Wow... varför kan man inte bara ta hand om skolan så slipper man slösa på en massa pengar åt det där? Vår hemkunskapsal har funnits där i 15 år och ser ut att vara hur nya som helst även om den inte renoverats någon gång. JA! Jag tänker vara med för nu har jag ingen bok jag läser under dagen 9 maj, 2018 16:53 |
|
MerlinsBeard
Elev |
9 maj, 2018 19:52 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
9 maj, 2018 21:19 |
|
Viloss
Elev |
Jättefin!!! 9 maj, 2018 21:19 |
|
Borttagen
|
Det passar dig också, lite.. Hogwarts EKG-edition.. : 9 maj, 2018 21:28 |
|
Beben
Elev |
oki så jag var ute och sprang i denna värmen kan någon snälla komma hit med Max halloumiburgare JAG DESERVE OKEJ
9 maj, 2018 21:30 |
|
Emmi
Prefekt |
Vilken dag passar er bäst att klassrummet är öppet? Torsdag, Fredag eller Lördag?
Spoiler: Tryck här för att visa!
9 maj, 2018 21:43 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Viloss, tack!
MTEL, tack! jaa den påminner lite om ett ekg (på en iofs ganska illa däran människa). Tatueraren tyckte den påminner om ljudvågor och det kan jag också köpa. Fast gillar ekgliknelsen mer.. 9 maj, 2018 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Torsdag skulle sitta bäst! Är i Stockholm på lördag och syrran fyller år imorgonVilken dag passar er bäst att klassrummet är öppet? Torsdag, Fredag eller Lördag? Spoiler: Tryck här för att visa! 9 maj, 2018 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen