@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jag är iallafall stolt över att jag inte låtit youtube spoila mig för jag har sett en massa videos där youtube har videos på IW spoilers!Skrivet av Borttagen: Imorgon kommer jag att förlora en bit av min själ för alltid... jag borde göra en massa saker innan det händer... Right Infinity War. Oh ja. Den kommer verkligen att lämna dig i aska. *Ger mig själv 10 poäng* 9 maj, 2018 07:25 |
|
Ginerva2003
Elev |
Jag är så SU på min matte lärare.
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 9 maj, 2018 10:22 |
|
Scorperion
Elev |
Drömde inatt om att Sam Clemmetts flickvän typ hade blivit helt förälskad i mig. Typ att hon skulle ge mig en massa komplimanger vid alla tillfällen och ville alltid ha kramar. Alltså what? xD
9 maj, 2018 10:37 |
|
Borttagen
|
Är det någon här som vet varifrån man kan köpa ett Harry Potter box set av de svenska böckerna? Vet inte om jag är helt dum i huvudet eller om det inte existerar, haha
(helst från en sida som levererar till Finland) 9 maj, 2018 11:35 |
|
Scorperion
Elev |
9 maj, 2018 11:41 |
|
Borttagen
|
Kommer inte förlora min själ idag...
Men jag ska iallafall se lite av Sherlock! 9 maj, 2018 13:47 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kommer inte förlora min själ idag... Men jag ska iallafall se lite av Sherlock! Varför komer du att förlora din själ? Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 9 maj, 2018 13:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginerva2003: Infinty War....om du inte vet vad det är för film...googleSkrivet av Borttagen: Kommer inte förlora min själ idag... Men jag ska iallafall se lite av Sherlock! Varför komer du att förlora din själ? 9 maj, 2018 13:52 |
|
Ginerva2003
Elev |
Jag önskar att det var ännu varmare.
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 9 maj, 2018 15:27 |
|
Emmi
Prefekt |
Ugh det var minst 25 grader i varje klassrum idag eftersom solen lyst in i dem och det har varit typ20 grader där ute och dte har inte blåst ett piss. Dessutom så gubbarna och tanterna som styr och ställer inte kan ge tillräckligt med pengar första gången så nu har vi mögel i massa klassrum, vi har vattenläckage och dem bygger nytt (som kommer mögla nästa höst ändå) istället för att ta hand om det vi andra lever i dagligen
Nu har jag skrivit av mig.. Så, klassrummet igen någon kväll om intresset finns? c)
9 maj, 2018 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen