@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Imorgon kommer jag att förlora en bit av min själ för alltid... jag borde göra en massa saker innan det händer...
8 maj, 2018 21:32 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Imorgon kommer jag att förlora en bit av min själ för alltid... jag borde göra en massa saker innan det händer... Right Infinity War. Oh ja. Den kommer verkligen att lämna dig i aska. 8 maj, 2018 21:37 |
|
Syrup
Elev |
Det är alltid lika spännande att lägga sig i sin säng när rummet är alldeles mörkt för då ser man inte allt som ligger där. Mina syskon brukar lägga barbiedockor, armband, kläder och diverse leksaker i sängen under dagen. Idag låg en skjorta här x)
8 maj, 2018 22:34 |
|
Ailes
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Ailes: Jag tycker mygg existerar mest hela tiden, jag D: Så fort det blir sommar så är de överallt dygnet runt, och för myggbettsallergiker som undertecknad så får man finna sig i att vara deras gratisbuffé Spindlar gillar jag däremot, de är allt som oftast rätt harmlösa och kan vara riktigt gulliga. Så behöver någon ha dem avlägsnade från sin närhet så brukar jag ställa upp ^-^ Jag brukar börja få myggbett så sent på sommaren så jag varje år börjar tro jag blivit typ immun mot myggor xD Men när de väl börjar komma så är det ju bara på kvällen/natten de börjar dyka upp, iaf nära mig ;D Avundsjuk :o Jag tror jag har extra gott blod eller nåt. Klarade mig ovanligt väl förra året men brukar vara totalt uppäten för det mesta. Ser inte fram emot myggsäsongen :s 8 maj, 2018 23:07 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Ailes: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Ailes: Jag tycker mygg existerar mest hela tiden, jag D: Så fort det blir sommar så är de överallt dygnet runt, och för myggbettsallergiker som undertecknad så får man finna sig i att vara deras gratisbuffé Spindlar gillar jag däremot, de är allt som oftast rätt harmlösa och kan vara riktigt gulliga. Så behöver någon ha dem avlägsnade från sin närhet så brukar jag ställa upp ^-^ Jag brukar börja få myggbett så sent på sommaren så jag varje år börjar tro jag blivit typ immun mot myggor xD Men när de väl börjar komma så är det ju bara på kvällen/natten de börjar dyka upp, iaf nära mig ;D Avundsjuk :o Jag tror jag har extra gott blod eller nåt. Klarade mig ovanligt väl förra året men brukar vara totalt uppäten för det mesta. Ser inte fram emot myggsäsongen :s Vad är dit rekord i myggbet. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 8 maj, 2018 23:18 |
|
Solkatten
Elev |
Alla talar om att det har varit för varmt. Här har det nästan varit perfekt sommarväder. Varmt ja men det har samtidigt blåsigt så det har inte varit för varmt utan helt perfekt haha. Det har varit ungefär 25 grader eller något och det ska tydligen bli ännu varmare imorgon? .__.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 maj, 2018 23:22 |
|
Ailes
Elev |
Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Ailes: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Ailes: Jag tycker mygg existerar mest hela tiden, jag D: Så fort det blir sommar så är de överallt dygnet runt, och för myggbettsallergiker som undertecknad så får man finna sig i att vara deras gratisbuffé Spindlar gillar jag däremot, de är allt som oftast rätt harmlösa och kan vara riktigt gulliga. Så behöver någon ha dem avlägsnade från sin närhet så brukar jag ställa upp ^-^ Jag brukar börja få myggbett så sent på sommaren så jag varje år börjar tro jag blivit typ immun mot myggor xD Men när de väl börjar komma så är det ju bara på kvällen/natten de börjar dyka upp, iaf nära mig ;D Avundsjuk :o Jag tror jag har extra gott blod eller nåt. Klarade mig ovanligt väl förra året men brukar vara totalt uppäten för det mesta. Ser inte fram emot myggsäsongen :s Vad är dit rekord i myggbet. 12 x 6 centimeter. En rejäl blaffa mitt på handleden som krävde penicillinkur. 8 maj, 2018 23:30 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Ailes: Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Ailes: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Ailes: Jag tycker mygg existerar mest hela tiden, jag D: Så fort det blir sommar så är de överallt dygnet runt, och för myggbettsallergiker som undertecknad så får man finna sig i att vara deras gratisbuffé Spindlar gillar jag däremot, de är allt som oftast rätt harmlösa och kan vara riktigt gulliga. Så behöver någon ha dem avlägsnade från sin närhet så brukar jag ställa upp ^-^ Jag brukar börja få myggbett så sent på sommaren så jag varje år börjar tro jag blivit typ immun mot myggor xD Men när de väl börjar komma så är det ju bara på kvällen/natten de börjar dyka upp, iaf nära mig ;D Avundsjuk :o Jag tror jag har extra gott blod eller nåt. Klarade mig ovanligt väl förra året men brukar vara totalt uppäten för det mesta. Ser inte fram emot myggsäsongen :s Vad är dit rekord i myggbet. 12 x 6 centimeter. En rejäl blaffa mitt på handleden som krävde penicillinkur. Jag menar hur många är dit rekord för när jag var i Thailand fik jag 256 myggbet. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 8 maj, 2018 23:32 |
|
Ailes
Elev |
Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Ailes: Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Ailes: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Ailes: Jag tycker mygg existerar mest hela tiden, jag D: Så fort det blir sommar så är de överallt dygnet runt, och för myggbettsallergiker som undertecknad så får man finna sig i att vara deras gratisbuffé Spindlar gillar jag däremot, de är allt som oftast rätt harmlösa och kan vara riktigt gulliga. Så behöver någon ha dem avlägsnade från sin närhet så brukar jag ställa upp ^-^ Jag brukar börja få myggbett så sent på sommaren så jag varje år börjar tro jag blivit typ immun mot myggor xD Men när de väl börjar komma så är det ju bara på kvällen/natten de börjar dyka upp, iaf nära mig ;D Avundsjuk :o Jag tror jag har extra gott blod eller nåt. Klarade mig ovanligt väl förra året men brukar vara totalt uppäten för det mesta. Ser inte fram emot myggsäsongen :s Vad är dit rekord i myggbet. 12 x 6 centimeter. En rejäl blaffa mitt på handleden som krävde penicillinkur. Jag menar hur många är dit rekord för när jag var i Thailand fik jag 256 myggbet. Jag vet inte, jag har inte räknat dem. 8 maj, 2018 23:43 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Ailes: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Ailes: Jag tycker mygg existerar mest hela tiden, jag D: Så fort det blir sommar så är de överallt dygnet runt, och för myggbettsallergiker som undertecknad så får man finna sig i att vara deras gratisbuffé Spindlar gillar jag däremot, de är allt som oftast rätt harmlösa och kan vara riktigt gulliga. Så behöver någon ha dem avlägsnade från sin närhet så brukar jag ställa upp ^-^ Jag brukar börja få myggbett så sent på sommaren så jag varje år börjar tro jag blivit typ immun mot myggor xD Men när de väl börjar komma så är det ju bara på kvällen/natten de börjar dyka upp, iaf nära mig ;D Avundsjuk :o Jag tror jag har extra gott blod eller nåt. Klarade mig ovanligt väl förra året men brukar vara totalt uppäten för det mesta. Ser inte fram emot myggsäsongen :s Jag kom dock på att jag fått myggbett på backsidan av låret flera gånger som blir sjuukt stora x) Sväller upp rejält. Så det är typ bara något jag inbillar mig i början av sommaren haha. Sen så fort jag märker av mygg så går jag in typ dessutom om jag inte rör mig xD
8 maj, 2018 23:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen