@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ailes
Elev |
Skrivet av La Croix: Den så harmlösa svarta änkan... allas favvodjur! "Allt som oftast" sa jag faktiskt, Lala 8 maj, 2018 17:46 |
|
Solkatten
Elev |
EUROVISION SONG CONTEST BÖRJAR IKVÄLL OMG
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 maj, 2018 17:50 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Ailes: Jag tycker mygg existerar mest hela tiden, jag D: Så fort det blir sommar så är de överallt dygnet runt, och för myggbettsallergiker som undertecknad så får man finna sig i att vara deras gratisbuffé Spindlar gillar jag däremot, de är allt som oftast rätt harmlösa och kan vara riktigt gulliga. Så behöver någon ha dem avlägsnade från sin närhet så brukar jag ställa upp ^-^ Jag brukar börja få myggbett så sent på sommaren så jag varje år börjar tro jag blivit typ immun mot myggor xD Men när de väl börjar komma så är det ju bara på kvällen/natten de börjar dyka upp, iaf nära mig ;D
8 maj, 2018 17:59 |
|
Alva Weasley
Elev |
Shit vad det har varit varmt idag...
Vi hade friluftsdag på en stor friidrottsanläggning. Sedan, på bussen till tågstationen höll jag och min kompis på att dööööö. Ute var det +25 och det var ännu varmare i bussen. Vi kunde seriöst inte andas. Därför hoppade vi av bussen på därmaste hållplatsen, sprang in i närmaste butik, köpte varsin isglass, slukade dem och promenerade sedan den sista biten till centralstationen. Aaaaaaaaaah vilken dag! xD
Puss <3
8 maj, 2018 20:45 |
|
Scorperion
Elev |
Panikköpte solkräm häromdagen men nu när jag städade hittade jag den från förra året som jag trodde jag hade kastat. Aja. Ju mer desto bättre
8 maj, 2018 20:52 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Wow det har äntligen gått in i mitt huvud att jag ska skriva del ett av mitt Cambridge prov imorgon. Är skitnervös. Men kan inte direkt förberedda mig
![]() 8 maj, 2018 20:57 |
|
Frivolt
Elev |
Snälla kan Island gå vidare till finalen i år? ♥ de förtjänar det såm mycket!
8 maj, 2018 21:14 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Wow det har äntligen gått in i mitt huvud att jag ska skriva del ett av mitt Cambridge prov imorgon. Är skitnervös. Men kan inte direkt förberedda mig ![]()
8 maj, 2018 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Wow det har äntligen gått in i mitt huvud att jag ska skriva del ett av mitt Cambridge prov imorgon. Är skitnervös. Men kan inte direkt förberedda mig ![]() 8 maj, 2018 21:24 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Scorperion: Panikköpte solkräm häromdagen men nu när jag städade hittade jag den från förra året som jag trodde jag hade kastat. Aja. Ju mer desto bättre Använde du det förra året kan det vara utgånget, kan vara öppet 12 månader brukar det stå. Det går förstås att använda men det är hur länge det får vara öppet så som alla andra skönhetsprodukter/krämer m.m. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 maj, 2018 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen