@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Viloss: Det är FÖR varmt ute Jag håller med. Och så säger man i vintras "det e för kallt för gå ut o springa" o nu "det e för varmt för gå ut och springa" xD
8 maj, 2018 16:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Viloss: Jag svettades i dag så mycket att det kunde fylla ett helt mjölkpaket!Det är FÖR varmt ute 8 maj, 2018 16:24 |
|
Viloss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Viloss: Jag svettades i dag så mycket att det kunde fylla ett helt mjölkpaket! Det är FÖR varmt ute Jag med! 8 maj, 2018 16:27 |
|
Ailes
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Viloss: Jag svettades i dag så mycket att det kunde fylla ett helt mjölkpaket! Det är FÖR varmt ute Feel you, höll på att smälta på hemvägen idag. Men nu när jag sitter på balkongen i tunnare kläder och har lemonade i kylen känns det inte så illa! 8 maj, 2018 17:08 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Ailes: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Viloss: Jag svettades i dag så mycket att det kunde fylla ett helt mjölkpaket! Det är FÖR varmt ute Feel you, höll på att smälta på hemvägen idag. Men nu när jag sitter på balkongen i tunnare kläder och har lemonade i kylen känns det inte så illa! Jag sitter på verandan o läser Maze Runner, då e det rätt skönt ändå Edit: samtidigt som jag skrev detta kom en hyffsat stor men sjukt snabb och äcklig spindel. Jag tar tillbaks allt jag sa
8 maj, 2018 17:14 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Ailes: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Viloss: Jag svettades i dag så mycket att det kunde fylla ett helt mjölkpaket! Det är FÖR varmt ute Feel you, höll på att smälta på hemvägen idag. Men nu när jag sitter på balkongen i tunnare kläder och har lemonade i kylen känns det inte så illa! Jag sitter på verandan o läser Maze Runner, då e det rätt skönt ändå Edit: samtidigt som jag skrev detta kom en hyffsat stor men sjukt snabb och äcklig spindel. Jag tar tillbaks allt jag sa Jag har tre stycken (en sambo och några katter) på spindelvakt när jag sitter på balkongen. Annars går jag inte ut där. 8 maj, 2018 17:22 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Ailes: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Viloss: Jag svettades i dag så mycket att det kunde fylla ett helt mjölkpaket! Det är FÖR varmt ute Feel you, höll på att smälta på hemvägen idag. Men nu när jag sitter på balkongen i tunnare kläder och har lemonade i kylen känns det inte så illa! Jag sitter på verandan o läser Maze Runner, då e det rätt skönt ändå Edit: samtidigt som jag skrev detta kom en hyffsat stor men sjukt snabb och äcklig spindel. Jag tar tillbaks allt jag sa Jag har tre stycken (en sambo och några katter) på spindelvakt när jag sitter på balkongen. Annars går jag inte ut där. Haha lyx xD jag fick gå in och läsa nu när jag såg den haha. Man vill ju att spindlar ska vara som mygg, existera bara på kvällen.. nu måste man istället ständigt vara på vakt, kan aldrig slappna av.. x)
8 maj, 2018 17:28 |
|
Ailes
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Ailes: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Viloss: Jag svettades i dag så mycket att det kunde fylla ett helt mjölkpaket! Det är FÖR varmt ute Feel you, höll på att smälta på hemvägen idag. Men nu när jag sitter på balkongen i tunnare kläder och har lemonade i kylen känns det inte så illa! Jag sitter på verandan o läser Maze Runner, då e det rätt skönt ändå Edit: samtidigt som jag skrev detta kom en hyffsat stor men sjukt snabb och äcklig spindel. Jag tar tillbaks allt jag sa Jag har tre stycken (en sambo och några katter) på spindelvakt när jag sitter på balkongen. Annars går jag inte ut där. Haha lyx xD jag fick gå in och läsa nu när jag såg den haha. Man vill ju att spindlar ska vara som mygg, existera bara på kvällen.. nu måste man istället ständigt vara på vakt, kan aldrig slappna av.. x) Jag tycker mygg existerar mest hela tiden, jag D: Så fort det blir sommar så är de överallt dygnet runt, och för myggbettsallergiker som undertecknad så får man finna sig i att vara deras gratisbuffé Spindlar gillar jag däremot, de är allt som oftast rätt harmlösa och kan vara riktigt gulliga. Så behöver någon ha dem avlägsnade från sin närhet så brukar jag ställa upp ^-^ 8 maj, 2018 17:36 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Scorperion: *förlorar massa tummar* VEM HAR TAGIT BORT SIG??!!! hahahaha när man egentligen vill bli glad över att man fått tummar, men "gått minus" pga. att någon tagit bort sig. Såååå stöööörigt! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 maj, 2018 17:37 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av Ailes: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Ailes: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Viloss: Jag svettades i dag så mycket att det kunde fylla ett helt mjölkpaket! Det är FÖR varmt ute Feel you, höll på att smälta på hemvägen idag. Men nu när jag sitter på balkongen i tunnare kläder och har lemonade i kylen känns det inte så illa! Jag sitter på verandan o läser Maze Runner, då e det rätt skönt ändå Edit: samtidigt som jag skrev detta kom en hyffsat stor men sjukt snabb och äcklig spindel. Jag tar tillbaks allt jag sa Jag har tre stycken (en sambo och några katter) på spindelvakt när jag sitter på balkongen. Annars går jag inte ut där. Haha lyx xD jag fick gå in och läsa nu när jag såg den haha. Man vill ju att spindlar ska vara som mygg, existera bara på kvällen.. nu måste man istället ständigt vara på vakt, kan aldrig slappna av.. x) Jag tycker mygg existerar mest hela tiden, jag D: Så fort det blir sommar så är de överallt dygnet runt, och för myggbettsallergiker som undertecknad så får man finna sig i att vara deras gratisbuffé Spindlar gillar jag däremot, de är allt som oftast rätt harmlösa och kan vara riktigt gulliga. Så behöver någon ha dem avlägsnade från sin närhet så brukar jag ställa upp ^-^ Den så harmlösa svarta änkan... allas favvodjur! 8 maj, 2018 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen