Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25407 25408 25409 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
*förlorar massa tummar* VEM HAR TAGIT BORT SIG??!!!
Maybe Annie Lupin Jag skämta!

Haha! såg din osynliga text nu xD
Skulle just svara att jag redan hade dubbelkollat det för det var min första misstanke x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

8 maj, 2018 09:38

Ginerva2003
Elev

Avatar


Jag ska håla på med en Harry potter täckst på Engelskan.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

8 maj, 2018 10:13

Alva Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginerva2003:
Jag ska håla på med en Harry potter täckst på Engelskan.


Niiiice

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia0.giphy.com%2Fmedia%2Fl553EJcE3Mrqo%2Fgiphy.gif Puss <3

8 maj, 2018 12:06

Ginerva2003
Elev

Avatar


Skrivet av Alva Weasley:
Skrivet av Ginerva2003:
Jag ska håla på med en Harry potter täckst på Engelskan.


Niiiice

Yay

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

8 maj, 2018 12:11

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Ginerva2003:
Skrivet av Alva Weasley:
Skrivet av Ginerva2003:
Jag ska håla på med en Harry potter täckst på Engelskan.


Niiiice

Yay

Minns när jag gick på högstadiet och aldrig kunde redovisa något om Harry Potter eller JK Rowling på svenskan eller engelskan då det antingen var någon av mina kompisar eller någon annan i klassen som alltid gjorde det. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 maj, 2018 14:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
*förlorar massa tummar* VEM HAR TAGIT BORT SIG??!!!
Maybe Annie Lupin Jag skämta!

Haha! såg din osynliga text nu xD
Skulle just svara att jag redan hade dubbelkollat det för det var min första misstanke x)
Bra, lita aldrig på fienden *host*madeye*host*

8 maj, 2018 15:09

Viloss
Elev

Avatar

+1


Det är FÖR varmt ute

8 maj, 2018 15:58

Ginerva2003
Elev

Avatar


Skrivet av Viloss:
Det är FÖR varmt ute

Nej det är skönt ute.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

8 maj, 2018 15:59

Viloss
Elev

Avatar


Skrivet av Ginerva2003:
Skrivet av Viloss:
Det är FÖR varmt ute

Nej det är skönt ute.

Inte hos mig! Jag känner dööööööd!

8 maj, 2018 16:01

Ginerva2003
Elev

Avatar


Skrivet av Viloss:
Skrivet av Ginerva2003:
Skrivet av Viloss:
Det är FÖR varmt ute

Nej det är skönt ute.

Inte hos mig! Jag känner dööööööd!

Hur varmt är det hos dig då?

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

8 maj, 2018 16:02

1 2 3 ... 25407 25408 25409 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.