@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Maybe Annie Lupin *förlorar massa tummar* VEM HAR TAGIT BORT SIG??!!! Haha! såg din osynliga text nu xD Skulle just svara att jag redan hade dubbelkollat det för det var min första misstanke x)
8 maj, 2018 09:38 |
|
Ginerva2003
Elev |
Jag ska håla på med en Harry potter täckst på Engelskan.
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 8 maj, 2018 10:13 |
|
Alva Weasley
Elev |
8 maj, 2018 12:06 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Alva Weasley: Skrivet av Ginerva2003: Jag ska håla på med en Harry potter täckst på Engelskan. Niiiice Yay Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 8 maj, 2018 12:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginerva2003: Skrivet av Alva Weasley: Skrivet av Ginerva2003: Jag ska håla på med en Harry potter täckst på Engelskan. Niiiice Yay Minns när jag gick på högstadiet och aldrig kunde redovisa något om Harry Potter eller JK Rowling på svenskan eller engelskan då det antingen var någon av mina kompisar eller någon annan i klassen som alltid gjorde det. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 maj, 2018 14:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Bra, lita aldrig på fienden *host*madeye*host*Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Maybe Annie Lupin *förlorar massa tummar* VEM HAR TAGIT BORT SIG??!!! Haha! såg din osynliga text nu xD Skulle just svara att jag redan hade dubbelkollat det för det var min första misstanke x) 8 maj, 2018 15:09 |
|
Viloss
Elev |
Det är FÖR varmt ute
8 maj, 2018 15:58 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Viloss: Det är FÖR varmt ute Nej det är skönt ute. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 8 maj, 2018 15:59 |
|
Viloss
Elev |
Inte hos mig! Jag känner dööööööd! 8 maj, 2018 16:01 |
|
Ginerva2003
Elev |
Hur varmt är det hos dig då? Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 8 maj, 2018 16:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen