@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Det är så varmt ute. Jag vill gå ut men har ingen att gå ut med D: (Och nej jag vill inte gå ut själv)...Så jag sitter här hemma, inomhus, och äter chips istället....
D: 6 maj, 2018 19:32 |
|
Emmi
Prefekt |
Imorse skulle jag lägga "sunstick" i ansiktet för jag bränner mig alltid när jag är ute. MEEN det var ett limstick jag stod och smetade i ansiktet..
God morgon Emmi
6 maj, 2018 20:16 |
|
Syrup
Elev |
Sömn är så konstigt. På kvällen när jag ska sova tycker jag att det är så jobbigt att försöka somna. Vet inte hur många gånger som jag tänkt: "Kan jag inte bara vara vaken hela natten istället?"
Sedan kommer morgonen när man ska vakna och man vill inget hellre än att sova vidare
6 maj, 2018 21:48 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har någon sett "Devilman: Crybaby" här..? Holy shit, den här serien får Elfen Lied att framstå som Björnes magasin. *_ Känner mih kränkt Om gillar Elfen Lied xD
6 maj, 2018 22:35 |
|
MerlinsBeard
Elev |
7 maj, 2018 00:04 |
|
Alva Weasley
Elev |
7 maj, 2018 08:40 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Vi ska göra en diskussionsövning om en film på som vi sett på mentorstiden. Jag har kommit i grupp med några killar som flera gånger varit elaka mot mig och jag är rädd för att prata med dem. Så nu sitter vi här och ingen säger något...
7 maj, 2018 08:51 |
|
Alva Weasley
Elev |
7 maj, 2018 09:48 |
|
Beben
Elev |
Någon här som brukar vandra eller övernatta i skogen? Skriver ett arbete om det i skolan och skulle gärna ha hjälp på saker som en kan äta och typ kläder haha. Så om någon har lust, uggla mig gärna så kan jag förklara mer in detail
7 maj, 2018 11:01 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Beben: Någon här som brukar vandra eller övernatta i skogen? Skriver ett arbete om det i skolan och skulle gärna ha hjälp på saker som en kan äta och typ kläder haha. Så om någon har lust, uggla mig gärna så kan jag förklara mer in detail JAAAAA!!! Jag kan! När ska det in? För jag ska ut i skogen från torsdag till söndag, så om du har mycket tid så kan jag ha mycket mer nya minnen! Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 maj, 2018 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen