@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
5 maj, 2018 21:16 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Frivolt: Blev sådär jättesugen på mac'n cheese D: Men alla recept jag hittar är så himla avancerade eller innehåller något som antingen är dyrt eller inte finns att köpa här D: Varför ska det va så svårt?! D: Lixom, mackaroner och ost, hur kan det ens va lite avancerat? D: UUGH Kan du söka på makaronilåda? Ungefär samma sak, bara att ta bort kasslern/skinkan
5 maj, 2018 21:57 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Alltså... Vilken dag. Fick en ny vän, HP, PJ, Hamilton fan. Antagligen massor med annat också! Hon va astrevlig, fick mig att dö av skratt. Vi pratade om bland annat om hur sexig jag är som korp! Akta er, så jääävla snygg!
Sen la jag mig på golvet för jag var trött. Vi kom fram till att någon måste ha lagt något i min dricka! Pratade om att jag inte behöver något för att bli påverkad. Typ. Ugh vad jag älskade mitt liv då. Sen så väntade jag på min danslärare, ville tacka henne för att hon är så jäkla underbar! Men det tar lite tid, för folk står och gråter, och sen ska de ta gruppbild. Och hon ville att jag skulle va med åxå, men då jag först inte tyckte att jag passade in för att jag hade bytt om och lite sånt, påpekade det, men då sa hon typ att det var självklart att jag skulle va med och att jag hade fint hår. Och sen så roppade hon dit några till, bland annat en som kanske råkar vara skitsnygg som jag kanske typ crushar på lite. Lite. Eller mycket! Och sen så kommer det skitnsygga lilla saken och ställer sig typ bakom mig, och lägger handen på min rygg och jag typ hade kunnat stått där typ en kvart mer, men... Det var fint så länge det varade! Ugh vad jag älskar mitt liv! Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 maj, 2018 22:08 |
|
Emmi
Prefekt |
5 maj, 2018 22:54 |
|
Ginerva2003
Elev |
Jag moste gå hem från en fest jag var på nu.
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 5 maj, 2018 22:55 |
|
Lazarus
Prefekt |
Drömde inatt om att mitt paket kom, och när jag vaknade så undrade jag om jag redan fått post. Sen kom jag på att det är lördag idag...
Also, jag är nog lite för trött. Försökte nyss använda suddgummi som lock för pennan och undrade varför det inte går. Ugh.
5 maj, 2018 23:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: WEEEEEEEEE! Då får jag väl försökaTmrow vid 20 (ish) är klassrummet öppet! 5 maj, 2018 23:24 |
|
Solkatten
Elev |
Fick precis lära mig att ordet fika seriöst betyder "pussy" på italienska HAHAHA OMFG.
34500 inlägg. Gillar när det är jämna nummer haha. 500 inlägg till och jag är uppe i 35,000 inlägg. Helt jäkla galet lmao. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 maj, 2018 01:43 |
|
Klaestron
Elev |
6 maj, 2018 09:47 |
|
Solkatten
Elev |
Ikväll kl 18:00 börjar Eurovision opening ceremony livestream och kl 20:00 börjar Studio Eurovision på SVT1.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 maj, 2018 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen