@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Vi har vunnit fler gånger Skrivet av Borttagen: Vad kul för er Ja, Gryffindor rules 4 maj, 2018 22:43 |
|
Emmi
Prefekt |
Funderar så där halvt på att det är länge sedan klassrummet var öppet. Kom med ett bra tema (i uggla gärna) så kanske klassrummet är öppet imorgon kväll. x)
4 maj, 2018 22:46 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Vi har vunnit fler gånger Skrivet av Borttagen: Vad kul för er Ja, Gryffindor rules Ja senast vi vann va ju typ maj 2015, så bara fått vinna 1 gång tidigare haha xD men minns inte ens det Emmi Vad kul!
4 maj, 2018 22:54 |
|
mitchan
Lärare |
vad är den konstigaste kombinationen av objekt ni någonsin gått omkring med i väskan? ♥
idag gick jag hemifrån med en söt liten handväska/axelremsväska full av not only normala saker så som tuggummi, knästöd, hörlurar och läppstift, men also... två tänger, en skalpell, ett lock picking kit, en liten påse full av diverse djurtänder, och ungefär 15 par engångschopsticks för potentiella nödfall.... ...men är osäker på om det ens är det konstigaste hahah ![]()
5 maj, 2018 01:41 |
|
Borttagen
|
Jag vakna alldeles nyss själv utan klocka vid den här tiden...wow
5 maj, 2018 05:49 |
|
Emmi
Prefekt |
Blir väckt vid 8 av att mamma kastar något på mig
Hon - "Emmi. Kommer du med på lopp, Nisse (just a random name) sku behöv nån där" Jag - "Klockan e natten. Kan int Lisa(just another random name)" Hon - "Snällaa" Jag - "Jag sover" Hon - "Du får en Nocco" Jag, sätter mig upp "När far vi?" Hahaha fan vad jag ångrar mig nu, vi är 2 timmsr hemmifrån och jag har inte kläder för att vara i skogen. Fick ingen info om att vara i skogen förens jag var i bilen..
5 maj, 2018 09:28 |
|
Ginerva2003
Elev |
Jag ska på fest!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 5 maj, 2018 09:33 |
|
Solkatten
Elev |
Att bli insatt i KPop måste nog ändå vara det bästa som hänt haha. Tycker fler borde lyssna på det! Vill nästan lära mig koreanska nu haha, gillar det språket.
Om BTS nu lägger till Sverige på deras world tour tror jag att de fortfarande skulle kunna dansa in public utan någon skulle bry sig precis som förra gången haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 maj, 2018 12:35 |
|
Frivolt
Elev |
Blev sådär jättesugen på mac'n cheese D: Men alla recept jag hittar är så himla avancerade eller innehåller något som antingen är dyrt eller inte finns att köpa här
D: Varför ska det va så svårt?! D: Lixom, mackaroner och ost, hur kan det ens va lite avancerat? D: UUGH 5 maj, 2018 16:52 |
|
Solkatten
Elev |
Eurovision opening ceremony livestream börjar imorgon kl 18:00!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 maj, 2018 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen