@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jag är sjukt misandrist och misogynistisk hela tiden. Stör mig också på transpersoner så vilka personer gillar jag ens wtf.. EXAKT XD Hatar människor jämställt mycket! Tror jag säger ”Ööhh hatar människor” typ för ofta... Speciellt i sociala sammanhang..
4 maj, 2018 16:11 |
|
Vapor
Elev |
Ska antagligen cykla 13km imorgon bara för att ta mig hem till min crush... Men vad gör man inte för att få träffa honom♥
4 maj, 2018 16:23 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: ...xD .. Jag har gått och skaffat mig "Anti-social social-club" t-shirts till mig och en kompis. Men jag känner verkligen att jag behöver en ".. jag hatar människor jämställt mycket." också.. (.. kan citera den Li the Mort. x) Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jag är sjukt misandrist och misogynistisk hela tiden. Stör mig också på transpersoner så vilka personer gillar jag ens wtf.. EXAKT XD Hatar människor jämställt mycket! Haha "Li the Mort" xD fast antisocial är inte att man inte gillar människor. "Antisocialt beteende"/diagnosen Antisocial Personality Disorder är ju mer ett samlingsbegrepp för psykopater och sociopater. o.O Det är jag nog inte.
4 maj, 2018 16:59 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: ...xD .. Jag har gått och skaffat mig "Anti-social social-club" t-shirts till mig och en kompis. Men jag känner verkligen att jag behöver en ".. jag hatar människor jämställt mycket." också.. (.. kan citera den Li the Mort. x) Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jag är sjukt misandrist och misogynistisk hela tiden. Stör mig också på transpersoner så vilka personer gillar jag ens wtf.. EXAKT XD Hatar människor jämställt mycket! Haha "Li the Mort" xD fast antisocial är inte att man inte gillar människor. "Antisocialt beteende"/diagnosen Antisocial Personality Disorder är ju mer ett samlingsbegrepp för psykopater och sociopater. o.O Det är jag nog inte. Precis x) Trpr att det passar bättre med asocial
4 maj, 2018 17:11 |
|
Emmi
Prefekt |
Har varit 7 timmar men människorna som kan komma bli min nya klass. Några var helt okej men jag ltrl HATAR dem allihopa redan. Speciellt en kille åh gud jag hoppas han inte slipper in, och om han gör det vill jag inte slippa in. Han tror typ han är ensam på jorden och resten av oss är bara hans dockor han kan leka runt med lite hur han vill. När han öppnade munnen så ville man bara ge honom en rak höger för det kom inget bra ur den där munnen..
Så hur har er vecka varit
4 maj, 2018 17:30 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Lazarus: Jag vill ha måndag. Kan det bli måndag nu? Och innan någon tycker jag är konstig eller så (which is fine by me anyway) så är det mest för att jag äntligen får träffa vissa personer igen då, som ofta lyckas få mig att skratta och skratt är något jag behöver mycket av just nu. Längtar också till måndag. Får alltid träffa en viss person då!♥ ![]()
4 maj, 2018 18:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Ingenting Vad händer med Slytherin? 4 maj, 2018 19:33 |
|
MerlinsBeard
Elev |
4 maj, 2018 20:17 |
|
Borttagen
|
Vad kul för er
4 maj, 2018 20:40 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad kul för er Ja, Gryffindor rules
4 maj, 2018 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen