@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Kom helt plötsligt ihåg Omegle för några dagar sedan. Hade helt glömt bort det haha. Hade precis den bästa konversationen någonstin typ med en amerikan. Tror vi pratade i över en timme eller något wow haha. Rekord typ. xD Vi pratade verkligen om precis allt möjligt. Det började med BTS som intresse (vi hade dessutom båda Suga som bias yess), sedan blev det allt möjligt om Kpop, sedan BTS hårfärger, allting som har med väder att göra haha, sedan om svensk musik och då vi precis hade pratat om vädret tipsade jag om Sommaren är kort med Gyllene Tider vilket hon faktiskt tyckte om haha, sedan lite mer om musik, sedan blev det allt om ålder och tydligen är det vanligt att man kallar mellanbarn (vilket jag är) för "the ingredents between a sandwich" alltså what hahah, sedan snackade vi lite om något annat helt random idk, sedan pratade om vad vi hade pratat om under konversationen och båda tyckte att det har varit den bästa konversationen någonstin helt haha, sedan blev det allt om eurovision vilket jag tror hon kommer att kolla upp eller något haha...
Det var ju intressant minst sagt haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2018 03:50 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Alva Weasley: Haha! Jag hatar när det händer!Hade konsert igår och välte ner två notställ, glömde en av noterna och kom försent eftersom det var bilkö... BRAAAAAAAAVO Vad var det för konsert? Vad gjorde du där? (Musiknörd over heeere!!!) 4 maj, 2018 06:03 |
|
Obliviate_
Elev |
"åh, har du hundar, vilken ras?"
"xxx." "vad är det?" "Typ som xxx, bara lite annan kroppsbyggnad och pälsfärg." "Jaha, visste du att xxx-rasen är den hunden som biter flest personer årligen?" And your point being..? Att mina hundar är farliga? 4 maj, 2018 06:03 |
|
Borttagen
|
May the Fourth be with you all!
4 maj, 2018 08:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: May the force be with you too!May the Fourth be with you all! 4 maj, 2018 10:51 |
Klaestron
Elev |
4 maj, 2018 11:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag är sjukt misandrist och misogynistisk hela tiden. Stör mig också på transpersoner så vilka personer gillar jag ens wtf.. ![]() 4 maj, 2018 13:50 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Vad händer med Slytherin?
4 maj, 2018 14:38 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jag är sjukt misandrist och misogynistisk hela tiden. Stör mig också på transpersoner så vilka personer gillar jag ens wtf.. EXAKT XD Hatar människor jämställt mycket!
4 maj, 2018 15:55 |
|
Nepturni
Elev |
Vill gå upp i level så duellera med mig :3
4 maj, 2018 15:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen