@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alva Weasley
Elev |
Hade konsert igår och välte ner två notställ, glömde en av noterna och kom försent eftersom det var bilkö... BRAAAAAAAAVO
Puss <3
3 maj, 2018 11:36 |
|
Solkatten
Elev |
Sådan jobbig dag igår... åkte bil nästan sju timmar sammanlagt den dagen. Tre timmar på förmiddagen och nästan fyra timmar på kvällen. Jag sov bra inatt haha. xD På förmiddagen åkte vi ner till Småland och på kvällen hem igen men om vi istället hade fortsatt ner och inte hem hade vi ju nästan hamnat i Tyskland haha.
Men jag lyssnade på en massa KPop den bilresan haha. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2018 11:41 |
|
Vildvittra
Elev |
En liten random fråga från ett barn, haha xD
Barn: "Therese skulle du bli ledsen om en Android dödade din flickvän." Jag: "Jo, om jag hade haft en flickvän och hon skulle bli dödad av en Android skulle jag bli ledsen." "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 maj, 2018 15:36 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Vildvittra: En liten random fråga från ett barn, haha xD Barn: "Therese skulle du bli ledsen om en Android dödade din flickvän." Jag: "Jo, om jag hade haft en flickvän och hon skulle bli dödad av en Android skulle jag bli ledsen." Satt en grupp 4-5 åringar på samma vagn som mig på pendeln hem och en av dem sa "jag vill göra matte!", en annan i närheten ropar "jag vill också göra matte!", en tredje på andra sidan gången "jaa, matte! Kan vi göra matte?", jag o min kompis bredvid mig bara kolla på varann o log för hur gulliga dem va och för ambitionsnivån o motivationen haha. Asså tänk om man själv hade såna ambitioner när man va liten att man ville göra matte sååå himla gärna, och så många ville det också. Hoppas detta håller i sig så kommer vi ju få massa genier i Sverige när den generationen blir äldre xD
3 maj, 2018 16:13 |
|
Viloss
Elev |
Jag har ont i huvudet
3 maj, 2018 16:19 |
|
Ginerva2003
Elev |
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 3 maj, 2018 16:20 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag vill ha måndag. Kan det bli måndag nu?
Och innan någon tycker jag är konstig eller så (which is fine by me anyway) så är det mest för att jag äntligen får träffa vissa personer igen då, som ofta lyckas få mig att skratta och skratt är något jag behöver mycket av just nu.
3 maj, 2018 18:56 |
|
Seamuss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet att torsdag och fredag är ledigt nästa vecka men vilken annan dag är ledigt? Syftade mer på att jag går i skolan två dagar nästa vecka. Har endast en lektion på måndagar och nu på måndag är den lektionen inställd! Så därför går jag i skolan 2 dagar nästa vecka! En text du nyss läst 3 maj, 2018 18:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seamuss: Men då förstår jag! Vad lyxigt Skrivet av Borttagen: Jag vet att torsdag och fredag är ledigt nästa vecka men vilken annan dag är ledigt? Syftade mer på att jag går i skolan två dagar nästa vecka. Har endast en lektion på måndagar och nu på måndag är den lektionen inställd! Så därför går jag i skolan 2 dagar nästa vecka! 3 maj, 2018 19:59 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag är sjukt misandrist och misogynistisk hela tiden. Stör mig också på transpersoner så vilka personer gillar jag ens wtf..
4 maj, 2018 01:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen