Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Narcissa Lestrange
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Narcissa Lestrange: Nyss stod jag och letade paraply, och pappa hjälpte mig. Han plockade fram ett paraply (som ser ut som Hagrids) och sa: P=pappa J=Jag J: Men det där kan jag inte ha! Då ser jag ut som Hagrid! P: Spelar det nån roll då? J: Jag har i alla fall inte en trollstav i den! P: Tänk om du kunde sluta leva i din fantasivärld nån gång! J: Det är inte fantasi! Det är på riktigt! P: *suckar* Dumma mugglare! Han förstår ju ingenting! "Tänk om du kunde sluta leva i din fantasivärld nån gång!" Lågt. Harry Potter är ingen fantasivärld. självklart inte!
2 jun, 2012 19:11 |
|
Ginny00
Elev |
Du märker att du är HPskadad när dina händer automatiskt skriver fanfiction.net i adressrutan när du ska in på Facebook! xD
2 jun, 2012 20:14 |
|
Hermia
Elev |
När du tycker att Jörgen Jönsson ser ut som en Weasley
Min lillebror kom in vardagsrummet med en skål ostbågar och en påse godis och sa "Angry Birds-godis". Jag var helt övertygad om att han sa "Angry Birds-Harry" Du blir superglad när du ser på wikipedia en lista över folk födaa 1946 och hittar Alan Rickman 21 februari Dessutom stör jag mig på att Minerva McGonagall inte står uppskriven bland personer födda den 4 oktober på wikipedia! Hur kan de missa henne? Once a MADling, always a MADling 2 jun, 2012 20:16 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Jossan: Jag och en vän hade ett vad, den som förlorade fick utföra de trollformler jag sa i två timmar. (Istället för du är min slav i två timmar som en mugglare hade sagt) Så hon sprang och hämta fjärrkontrollen när jag sa ACCIO FJÄRRKONTROLL och låste upp dörrar vid ALOHOMORA m.m. SKIT KUL Like! 2 jun, 2012 21:54 |
|
Amaia lovegood
Elev |
2 jun, 2012 22:24 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Amaia lovegood: samma här. Jag klarar inte av när APBD dör eller när D gör det... (Jag skriver initialerna ifall det skulle vara så att någon av någon anledning inte läst alla böckerna eller inte sett alla filmerna...)För att jag gråter NÄSTAN hela tiden varje gång jag kollar på en Harry Potter film! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 2 jun, 2012 23:13 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av Amaia lovegood: samma här. Jag klarar inte av när APBD dör eller när D gör det... (Jag skriver initialerna ifall det skulle vara så att någon av någon anledning inte läst alla böckerna eller inte sett alla filmerna...) För att jag gråter NÄSTAN hela tiden varje gång jag kollar på en Harry Potter film! Rättning: APWBD ~MY TUMBLR~ 2 jun, 2012 23:17 |
|
Ginny02
Elev |
När man tvunget måste ha den gula spelpjäsen när man spelar spel med familjen därför att man är en Hufflepuff!
När man tycker att det är skandalöst att de har satt bilder på figurer som Ursula och Kapten Krok på de gula rutorna när man spelar Disney trivial pursuit med familjen (Hufflare är faktiskt vänliga och flitiga! Något som ingen av de är!) "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 3 jun, 2012 10:54 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: ARGH!!! HUR KUNDE JAG MISSA DET??????Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av Amaia lovegood: samma här. Jag klarar inte av när APBD dör eller när D gör det... (Jag skriver initialerna ifall det skulle vara så att någon av någon anledning inte läst alla böckerna eller inte sett alla filmerna...) För att jag gråter NÄSTAN hela tiden varje gång jag kollar på en Harry Potter film! Rättning: APWBD tror det bara var ett slarv misstag och att tangenten inte trycktes ner riktigt eftersom jag skriver rätt snabbt... MEN ÄNDÅ!!!!!! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 3 jun, 2012 11:45 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av Victoire Weasly: ARGH!!! HUR KUNDE JAG MISSA DET??????Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av Amaia lovegood: samma här. Jag klarar inte av när APBD dör eller när D gör det... (Jag skriver initialerna ifall det skulle vara så att någon av någon anledning inte läst alla böckerna eller inte sett alla filmerna...) För att jag gråter NÄSTAN hela tiden varje gång jag kollar på en Harry Potter film! Rättning: APWBD tror det bara var ett slarv misstag och att tangenten inte trycktes ner riktigt eftersom jag skriver rätt snabbt... MEN ÄNDÅ!!!!!! De flesta skulle nog bara säga AD ändå så ~MY TUMBLR~ 3 jun, 2012 11:47 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen