prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> prs med J_J
|
Borttagen
|
( Menar du smaskar?)
Livia kollade Emil under tystnad.
27 apr, 2015 17:37
|
|
Borttagen
|
(smsar = SMS XD)
Emil suckar
27 apr, 2015 17:38
|
|
Borttagen
|
( Sorry är lite trög)
" Ja stör det dig att jag gör det eller?" frågade Livia och la armarna i kors.
27 apr, 2015 17:39
|
|
Borttagen
|
(hehe lugnt  kan jag som e otydlig)
Emil suckar "nej mne det känns lite dum tatt du gör det i mate. min morsa skulle tagit mobilen dire,t "sahna lugnt
27 apr, 2015 17:39
|
|
Borttagen
|
" Men din morsa är inte här" sa Livia och blängde på Emil.
27 apr, 2015 17:40
|
|
Borttagen
|
Emil suckar 2skit i det får väl tycka att du lägger mer skit i dem moiblen än mig"shana kort
27 apr, 2015 17:42
|
|
Borttagen
|
Livia reste sig upp och gick iväg till toan för att få vara ifred.
27 apr, 2015 17:42
|
|
Borttagen
|
Emil suckar och flianr för sig själv bara
27 apr, 2015 17:43
|
|
Borttagen
|
Livia kom tillbaka efter tio minuter.
27 apr, 2015 17:44
|
|
Borttagen
|
emil kollade upp nu och varl ugn det sytes
27 apr, 2015 17:44
|
Du får inte svara på den här tråden.