Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Kom med här " sa en sjuksyster
Hon gick med Mas i korridorerna på sjukhuset " Jo, din sambo först, det är väldigt ovanligt att vara gravid utan att ha en stor mage, hon var ju smal som ett sträck därför måste vi göra en liten operation för att fixa i ordning allt, och inget samlag dom närmsta månaderna " sa systern 22 aug, 2013 16:24 |
|
Borttagen
|
''INGET SAMLAG!?'' skrek jag och slog till henne på kinden
22 aug, 2013 16:37 |
|
Borttagen
|
Sköterskan blev inte arg alls
" Nej " sa hon " Och vidare till din son, han är jättefin, inga problem alls och får lämna sjukhuset imorgon, precis som din sambo " sa hon 22 aug, 2013 16:39 |
|
Borttagen
|
''ok'' sa jag
22 aug, 2013 16:40 |
|
Borttagen
|
" Kom tillbaks imorgon " sa hon och gick
22 aug, 2013 16:48 |
|
Borttagen
|
Jag hade bestämt mig för att få hem Luke. Jag gick till en läkare som stod en bit bort.
"Jag skulle vilja att min man Luke Cutforth följer med mig hem,sa jag högt. "Nejnej Han ska stanna över natten,sa läkaren. "Nej jag vill ha hem honom nu,skrek jag. 22 aug, 2013 17:23 |
|
Borttagen
|
jag gick hem från sjukhuset
23 aug, 2013 18:09 |
|
Borttagen
|
Jag fattade inte varför Mas vill ha så konstiga namn
23 aug, 2013 18:29 |
|
Borttagen
|
Jag undrade varför hon inte accepterade japanska namn! det var ju jätte fina!+ att JAG är från japan!
peter och shunny fick ju hon bestäma och jag fick bestämma ichigo ,så, kelly=2 barn's namn bestämda, jag(mas)=1 barn's namn bestämt! alltså så borde vårat barn heta Michio! tänkte jag 23 aug, 2013 18:33
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-23 kl. 18:35
|
|
KajsaRC2001
Elev |
23 aug, 2013 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen