Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
14 nov, 2013 19:59 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag somnar.
jag är jättecoolig älska mig plz 21 nov, 2013 17:11 |
|
Borttagen
|
"vad har hänt!" skriker jag
21 nov, 2013 17:12 |
|
ginny 23
Elev |
21 nov, 2013 17:15 |
|
Queen Boo
Elev |
Men jag vaknar igen av att Elise knuffar mig.
jag är jättecoolig älska mig plz 21 nov, 2013 17:18 |
|
Borttagen
|
"Vad bra! Kom nu. Så går vi till uppehållsrummet." sa jag och log.
21 nov, 2013 17:25 |
|
ginny 23
Elev |
21 nov, 2013 17:26 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vad!?" Frågar jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 21 nov, 2013 17:46 |
|
Borttagen
|
(Just det
21 nov, 2013 17:51 |
|
ginny 23
Elev |
21 nov, 2013 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen