Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Panda
28 nov, 2012 13:54 |
|
Ginnyy
Elev |
28 nov, 2012 14:14 |
|
Borttagen
|
Panda!
28 nov, 2012 14:18 |
|
Borttagen
|
28 nov, 2012 15:42 |
|
MissBellatrix
Elev |
Panda! ♥ För att min katt heter så xD
Hey there. You come here often? 28 nov, 2012 16:01 |
|
Hermione :D
Elev |
28 nov, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Panda!
Även om jag gillar båda väljer jag panda. Tycker att de är så sjukt söta. ♥ 28 nov, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Isbjörnar!
28 nov, 2012 17:13 |
|
IamAK
Elev |
kan inte välja, båda djuren är jätte söta xD
28 nov, 2012 17:18 |
|
Hannah A
Elev |
panda! en isbjörnar är oxå så himla söta!
it's our choices, that show what we truly are, far more than our abilities. ~Albus Dumbledore 28 nov, 2012 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen