The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
haha kommer nog inte vara så aktiv här, förmodligen är jag nog helt inne i filmen haha
22 dec, 2012 19:07 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha kommer nog inte vara så aktiv här, förmodligen är jag nog helt inne i filmen haha Me too xD
22 dec, 2012 19:09 |
|
Majis
Elev |
OMG!!!!!!!!!!!! Vad gjorde du där? Oh... Jag borde varit där xD Men jaja! Movietime! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 dec, 2012 19:11 |
|
tjejigadia
Elev |
Jag önskar jag kunde vara i vattnet i 7 min xD
Är det bara jag som tycker att frihet borde varit feg i filmen precis som i boken?
22 dec, 2012 19:12 |
|
Majis
Elev |
En fånig spoiler som visar hur flummig jag är just nu!!!!!!!! Och tecken på min stora sarkasmhumor jag fått från min bror!
Spoiler: Tryck här för att visa! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 dec, 2012 19:16 |
|
tjejigadia
Elev |
22 dec, 2012 19:17 |
|
Majis
Elev |
Jag vill till det museet! xD
Och förresten, var det bara jag som tyckte det lät som att Percy sa "Demigadd"? xD Och i så fall, var det bara jag som tyckte det var roligt? ^^ Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 dec, 2012 19:19 |
|
tjejigadia
Elev |
22 dec, 2012 19:21 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av tjejigadia: This is a pen xD ÅÅÅH jag älskar den repliken!!!! Me too! Speciellt när han säger det högre, liksom: "This is a pen. This is a PEN!" xD Hahah ^^ Och hans panikutbrott när furien hade försvunnit xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 dec, 2012 19:23 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av tjejigadia: This is a pen xD ÅÅÅH jag älskar den repliken!!!! Me too! Speciellt när han säger det högre, liksom: "This is a pen. This is a PEN!" xD Hahah ^^ Och hans panikutbrott när furien hade försvunnit xD Hahaha älskar det xD
22 dec, 2012 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen