@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Umiety: Inte min heller. Jag tycker att det är rent ut sagt förjävligt att dessa rasister såkallade sverigevänner går runt och sprider sina åsikter under min flagga. En flagga som tillhör mig lika mycket som alla flyktingar, som alla med svenskt ursprung. Svenka flaggan är för sverige, och för alla som bor här, inte för några rasister som tror att de representerar sverige. Jag håler med. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 2 maj, 2018 07:35 |
|
Klaestron
Elev |
2 maj, 2018 09:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Vindict, e ni lediga torsdag- fredag?! Not okay Jag för en timma sedan, "Jag ser 10 minuter av Real Madrid - Bayern" Jag nu "Jag boorde sovit för typ en halvtimma sedan redan MEEN det är lite för spännande för det just nu" jag är också ledig nästa vecka på torsdag och fredag, vet inte varför fredagen e ledig men klagar ej 2 maj, 2018 16:07 |
|
Lazarus
Prefekt |
Överlevde besöket hos läkaren, men har fortfarande inte fått några svar på varför jag mår som jag gör, eller vad jag kan göra, och har inte fått någon medicin. De tog 6 provrör med blod, och gjorde EKG. Måste vänta på att han ringer och berättar om eventuella fynd, och behandling osv. När han nu ringer...
Senare, lite halvspontant åkte jag och tatuerade mig! Känner hur mycket gladare jag plötsligt blev efter att jag tatuerat mig idag. Livet känns lite mindre hopplöst i alla fall idag! Och nu har jag en Placebo-inspirerad tatuering också, so happy
2 maj, 2018 18:54 |
|
Beben
Elev |
okej har en dag att fix all my schoolwork på så om någon ser mig online inom den närmsta timmen får tillåtelse att slå mig
2 maj, 2018 19:32 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: JAG GÅR I SAMMA KLASS SOM MIN SYSSLING! Jag går i samma klass som min brylling! Vad tusan är en brylling? Det låter som bryllepudding Tror det är brylling iaf. Men typ... syssling är förälders kusins barn, brylling är mor/farförälders kusins barnbarn! Syssling = tremänning Så brylling = fyrmänning I suppose?
2 maj, 2018 20:48 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Desperat! Need hjälp!
Nån som varit i Australien? Varför stava rätt när man kan stava fel? 2 maj, 2018 21:19 |
|
Umiety
Elev |
Jag ska sitta i publik imorgon på svts opinion live. Det är diskussion involverande en representant från F!, en från SD och en från S. Jag sitter inbjuden av F!
2 maj, 2018 22:35 |
|
MerlinsBeard
Elev |
2 maj, 2018 22:37 |
|
Frivolt
Elev |
1D listening party på VIBE107.6 !!!!
I'M DEAD! Spoiler: Tryck här för att visa! 2 maj, 2018 23:12 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen