@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Länge sedan någon skrev fel på mitt namn men idag blev jag Hedwig igen XD.
Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 maj, 2018 21:31 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Haha, såg du tar studenten nästa månad. Hela vårterminen förra året innan jag tog studenten så gick jag knappt en enda 5-dagarsvecka i skolan. Tacka UF-företag för det xD Bästa någonsin, sa att vi skulle ha möte med vår "rådgivare" varje fredag typ, elr nån kund. Vi hade 2 möten med vår rådgivare på hela året och totalt typ 1 kundmöte xD (vi gick dock med mest i vinst av alla i think ;P)
1 maj, 2018 21:34 |
|
Borttagen
|
Jag vet att torsdag och fredag är ledigt nästa vecka men vilken annan dag är ledigt?
1 maj, 2018 21:36 |
|
Emmi
Prefekt |
Vindict, e ni lediga torsdag- fredag?! Not okay
Jag för en timma sedan, "Jag ser 10 minuter av Real Madrid - Bayern" Jag nu "Jag boorde sovit för typ en halvtimma sedan redan MEEN det är lite för spännande för det just nu"
1 maj, 2018 22:03 |
|
Solkatten
Elev |
Fick precis deja vu i några sekunder. Alltid lika konstigt haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 maj, 2018 01:00 |
|
Ailes
Elev |
Satt uppe hela kvällen igår och vek origami med min sambo. Bordet var belamrat av pappersblommor och djur i pastellfärger när vi gick och la oss. Det var så fint och avkopplande. ♡
2 maj, 2018 06:47 |
|
Umiety
Elev |
2 maj, 2018 07:18 |
|
Ginerva2003
Elev |
I min familj har vi alldrig haft upp flagan. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 2 maj, 2018 07:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Jag älskar klämdagar! Vindict, e ni lediga torsdag- fredag?! Not okay 2 maj, 2018 07:28 |
|
Umiety
Elev |
Inte min heller. Jag tycker att det är rent ut sagt förjävligt att dessa rasister såkallade sverigevänner går runt och sprider sina åsikter under min flagga. En flagga som tillhör mig lika mycket som alla flyktingar, som alla med svenskt ursprung. Svenka flaggan är för sverige, och för alla som bor här, inte för några rasister som tror att de representerar sverige. 2 maj, 2018 07:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen