@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Linos
Elev |
Bara jag som inte firade valborg? Hos oss är den alltid mitt i skogen och det är kallt hels tiden. Man firar liksom våren som typ inte ens kommit hos oss. Dessutom så gillar jag inte musiken och tanken på att igelkottar dör
1 maj, 2018 17:14 |
|
S.S.
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av S.S.: Är det möjligt att bli nära kompis med någon på mugglis? Svar ja. Yes! Min bästa vän träffade jag på mugglis, och har även träffat min ex-pojkvän på mugglis, så det går definitivt :' Va kul att höra! Remember, whoever is reading this, you're amazing! 1 maj, 2018 17:48 |
|
Viloss
Elev |
Neeeej imorgon är det skola. Orka skolan.
1 maj, 2018 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Emmi: WAIT WHAT! Firar ni inte 1sta maj med ballonger och folkmassa på torg och överallt?! Boir mer och emr tveksam om jag verkligen är halv svensk.. Skulle aldrig kunna leva utan villavslutning och vappen.. Själv firar jag knappt ens Valborg haha. Villavslutning har jag hört talas om då jag läser en finlandssvensk bloggare men vad är vappen? Haha. vappen är finlandssvenska för valborgsmässoafton 1 maj, 2018 18:29 |
|
Fiskboll
Elev |
JAG FICK DA HELIGA WAND OMGS
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 1 maj, 2018 19:02 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Linos: Bara jag som inte firade valborg? Hos oss är den alltid mitt i skogen och det är kallt hels tiden. Man firar liksom våren som typ inte ens kommit hos oss. Dessutom så gillar jag inte musiken och tanken på att igelkottar dör Nah, jag stannade hemma också. Skulle se på Netflix men så åskade det så fick dra ur alla kablar -.-
1 maj, 2018 20:50 |
|
Hohanononelole
Elev |
jag funderar på att byta användare för att mitt användarnamn är ganska onajs, men jag vet inte riktigt vad jag ska heta
1 maj, 2018 20:52 |
|
Seamuss
Elev |
3 dagar i skolan denna veckan
2 dagar i skolan nästa vecka Mycket skönt. En text du nyss läst 1 maj, 2018 20:59 |
|
Fiskboll
Elev |
Läser en solangelo fanfic där de dansar i en mataffär och en tant säger till dem "I remember when I was young and in love" och det är så cringe och så typiskt Will att jag vill dö xD
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 1 maj, 2018 21:01 |
|
Klaestron
Elev |
Hemtenta, mycket på jobbet och alldeles snart 28 år gammal. Börjar känna mig lite för förlegad för det mesta just nu
1 maj, 2018 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen