@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av S.S.: Är det möjligt att bli nära kompis med någon på mugglis? Svar ja. Yes! Min bästa vän träffade jag på mugglis, och har även träffat min ex-pojkvän på mugglis, så det går definitivt :'
1 maj, 2018 12:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Om jag har en film på datorn kan jag på något sätt minska filen så att jag kan föra över den till mobilen för att sedan kolla på den där?? Jag ska sitta i bil 2h 25 min eller var det nu var både förmiddag och kväll på onsdag så det lär bli så tråkigt! Jag kan ju läsa men vill inte läsa så länge liksom. xD Någon som vet? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 maj, 2018 12:33 |
|
Frivolt
Elev |
1 maj, 2018 12:36 |
|
Solkatten
Elev |
När ändå alla pratar om katter haha...
Min bror ska flytta från sin lägenhet imorgon och då ska jag få hans säng som är lite bredare än min. Ibland har det hänt att alla tre katterna ligger i min säng när jag ska sova och då får jag liksom inte plats haha. Två av dem breder dessutom ut sig så mycket att de är lika breda som sängens kortsida haha. Jag behöver en större säng haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 maj, 2018 12:42 |
|
Salem
Lärare |
Tänkte i några sek först att det var en uppstoppad katt considering what you study, hahahaha ♥ men dör så söt hon är ♥
1 maj, 2018 14:29 |
|
Tillan Sato
Elev |
För första gången någonsin har jag lyckats klara att ta alla 120 stjärnor i Super Mario 64
The Force will be with you, always!
1 maj, 2018 15:06 |
|
mitchan
Lärare |
1 maj, 2018 15:10 |
|
Emmi
Prefekt |
WAIT WHAT! Firar ni inte 1sta maj med ballonger och folkmassa på torg och överallt?! Boir mer och emr tveksam om jag verkligen är halv svensk..
Skulle aldrig kunna leva utan villavslutning och vappen..
1 maj, 2018 16:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Emmi: WAIT WHAT! Firar ni inte 1sta maj med ballonger och folkmassa på torg och överallt?! Boir mer och emr tveksam om jag verkligen är halv svensk.. Skulle aldrig kunna leva utan villavslutning och vappen.. Själv firar jag knappt ens Valborg haha. Villavslutning har jag hört talas om då jag läser en finlandssvensk bloggare men vad är vappen? Haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 maj, 2018 16:35 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: vappen är idag & igår typ xDDSkrivet av Emmi: WAIT WHAT! Firar ni inte 1sta maj med ballonger och folkmassa på torg och överallt?! Boir mer och emr tveksam om jag verkligen är halv svensk.. Skulle aldrig kunna leva utan villavslutning och vappen.. Själv firar jag knappt ens Valborg haha. Villavslutning har jag hört talas om då jag läser en finlandssvensk bloggare men vad är vappen? Haha.
1 maj, 2018 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen